- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
USA rekapitulují výsledky 25letého úsilí o zlepšení amerického školství
Alarmující výsledky stály u zrodu mnoha opatření ke zkvalitnění amerického systému vzdělávání, a především státních škol.
Zlepšují, nebo naopak zhoršují domácí úkoly studijní výsledky žáků? (USA)
Informace o výsledcích dlouhodobého výzkumu odborníků Dukovy univerzity v Severní Karolíně.
Americké státní vzdělávací instituce jsou „ve skluzu“ se státními testy
Šest let po vydání zákona No Child Left Behind nemají mnohé státy USA stále vypracovaný systém testování tak, aby testy mapovaly průběžné zlepšování žáků ve čtení a v matematice vzhledem k jejich individuálním možnostem.
Jaké vlastnosti má mít dobrý učitel matematiky? (USA)
Jedno z obecně platných rčení praví: „Dobrý učitel je základ." Ale jaké kvality takový učitel má mít? A jaké kvality má mít např. učitel matematiky?
Spolupráce učitelů zlepšuje výsledky žáků (USA)
Příklad americké střední školy A. Stevensona potvrzuje, že spolupráce mezi učiteli má pozitivní vliv nejen na jejich pracovní prostředí, ale především na výsledky žáků.
Američtí studenti se zlepšili v psaní
Federální vláda publikovala výsledky celostátních testů studentů po 8. a 12. roce studia, ve kterých měli ukázat, jak si osvojili dovednosti vyprávět, informovat a přesvědčit.
Jak americké standardizované testy ovlivňují výuku psaní
Od roku 2005 je součástí amerických standardizovaných testů SAT sekce, která ověřuje dovednosti studentů v psaní, např. prostřednictvím krátké eseje.
Jak se řeší finanční gramotnost v USA
V současné době se v USA přemýšlí nad nejefektivnější implementací vzdělávání k finanční gramotnosti do školních kurikul.
Zvyšování čtenářské gramotnosti je běh na dlouhou trať (USA)
Americká studie „Zvyšování čtenářských příležitostí“ přinesla první výsledky federálního programu, který testuje strategie podpory žáků, kteří jsou slabší ve čtenářství
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
21.4.2021 11:21
Dobrý den, v pravidlech pro DUM na rvp jsem se dočetla, že není možno vkládat formát pptx.…
|
22.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Rozpohybovat potřebuje situace i žáci. Pohled na „tělák“ našeho stálého autora Adama…
|
23.4.2021 9:31
Re: Ivana Navrátilová Není zač, dlouho jsem měl tyto materiály neuspořádaně a v roce…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
21.4.2021 11:20
Ahoj příteli! Chystám se spustit online kurz, ale jen těžko hledám ty nejlepší…
|
19.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
|
22.4.2021 22:38
Díky za článek :) Asi jsem ještě nenašla žádný, který by byl tak kvalitně zpracovaný.…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
21.4.2021 9:03
Zdravíme, co se týče modulu DUM, formát pptx samozřejmě vkládat lze, s odůvodněným…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
22.4.2021 10:34
Je hezké, že popisujete vhodné aplikace. Chtělo by to ale spíše mluvit o metodice. Ta je…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|