- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Zamyšlení se nad storytellingem v zahraničí
Tento článek navazuje na dva předchozí články o storytellingu a vykresluje zážitky ze dvou zahraničních stáží. Ráda bych se v tomto příspěvku věnovala storytellingové praxi, kterou znám ze své přímé zkušenosti ze…
Vybraná metodická podpora ke klíčovým kompetencím
Kurikulární reforma přinesla do života škol řadu nových pojmů. Jedním z těch nejfrekventovanějších je pojem klíčové kompetence. Klíčové kompetence by si měli žáci postupně osvojovat napříč všemi předměty. Se…
CLIL ve Španělsku
Španělské prostředí, v němž existuje přirozená vícejazyčnost daná různými variantami španělštiny, se zdá být pro CLIL výuku více než výhodné. Různé podoby CLILu ve Španělsku jsou dobrým praktickým příkladem…
Modelový učební plán pro K-12 Informatika
Překlad části textu vznikl jako příspěvek k činnosti ICT panelu zabývajícího se inovací národního kurikula v obasti ICT.
Od základů informatiky k informačním technologiím
Překlad textu týkajícího se postavení vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie ve vzdělávání.
Izraelský koncept výuky informatiky
Jedním z možných řešení palčivého problému výuky informatiky na středních školách (především gymnáziích) je poohlédnout se po jiných úspěšnějších zemích, které mají výuku informatiky (nejedná se informační…
Mladí Arabové mohou konzultovat své kreativní nápady s experty on-line
Saudskoarabská Nadace pro nadané žáky (Mawhiba) spustila pro podporu a rozvoj kreativního a inovativního myšlení mládeže novou on-line službu s názvem Imagine.
Nový internetový portál o biodiverzitě pro děti a pro učitele
Informace o vzdělávacím modulu, který připravil sekretariát Úmluvy o biologické rozmanitosti (CBD) na svých internetových stránkách.
Zpráva o vzdělávacím systému arabských států (Word Bank)
Světová banka přinesla zprávu s názvem Stále na cestě - reforma ve vzdělávání na Blízkém Východě a Severní Africe.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
21.4.2021 11:21
Dobrý den, v pravidlech pro DUM na rvp jsem se dočetla, že není možno vkládat formát pptx.…
|
19.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
|
15.4.2021 16:59
Zdravíme, vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
21.4.2021 11:20
Ahoj příteli! Chystám se spustit online kurz, ale jen těžko hledám ty nejlepší…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
21.4.2021 9:03
Zdravíme, co se týče modulu DUM, formát pptx samozřejmě vkládat lze, s odůvodněným…
|
12.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
|
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|