- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Rozhovor s PaedDr. Marií Nedvědovou, ředitelkou ZŠ Porozumění v Českých Budějovicích
Rozhovor o vzdělávání mimořádně nadaných žáků ve speciální třídě zřízené v rámci Základní školy v Českých Budějovicích a charakteristice talentovaného žáka.
Učitel a jeho žák – 2. část - učitel Emil Calda
Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, a jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.
Julie Braná: „Učitel nesmí zůstat na úrovni, kdy dostudoval. Pokud se tak stane, tak už není v pohybu, ustrne.“
Rozhovor s hudebnicí Julií Branou, působící na Konzervatoři v Plzni a vystupující se soubory Ensemble Accento, Collegium Marianum, Collegium 1704 a Musica Florea.
Učitel a jeho žák – 1. část - učitel Karel Roháček
Připravili jsme si pro vás několik článků, ve kterých bychom se chtěli zaměřit na problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými…
Petr Fejk:
PhDr. Petr Fejk působí ve funkci ředitele pražské zoologické zahrady od roku 1997. Podařilo se mu přilákat návštěvníky, posunout pražskou ZOO na světovou úroveň. Jaké jsou jeho názory na vzdělávání a věci s tím související?
Mnohojazyčnost - spíše příležitost než zátěž
Rozhovor s rumunským eurokomisařem Leonardem Orbanem.
Tomáš Pavlas: Připravíme žáky na měnící se svět
Rozhovor se zástupcem ředitele gymnázia v Rumburku Tomášem Pavlasem.
Karel Doubek - Lidé by se neměli vychovávat unifikovaně
Rozhovor s ředitelem Hotelu Adria Praha.
Luděk Niedermayer o dětech, školách a školství
Rozhovor s viceguvernérem České národní banky.
Rozhovor s PhDr. Jaroslavem Jeřábkem, CSc.: „Klíč ke všemu je přístup učitelů k dětem.“
V úvodním rozhovoru z připravovaného cyklu se můžete dovědět více o osobnosti ředitele VÚP v Praze, který se významnou měrou podílel na formování současného školství a zavádění novodobých trendů.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|