Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 120

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VI (časový a organizační harmonogram)

Příspěvek navazuje na předchozí díl (V) pojednání o autoevaluaci školy. V této části se v krátkosti dozvíte, co autoevaluaci výrazně ovlivňuje a jakými konkrétními kroky je nejlépe zahájit školní rok.

Marek Václavík, publikováno 16.2.2012 18:22, zhlédnuto 4598×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III (projektové uchopení, fáze, organizování procesu)

Článek navazuje na II. část stejnojmenného příspěvku. Tentokrát budete uvedeni do možnosti projektového uchopení autoevaluace. Dále si můžete prohlédnout základní schéma kroků autoevaluace. Dozvíte se, jakým způsobem…

Marek Václavík, publikováno 14.2.2012 10:50, zhlédnuto 4284×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy II

Příspěvek navazuje na článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I. V této části se dozvíte, co může konkrétně přinést vaší škole správně fungující autoevaluační proces. Úvod vás zábavnou formou…

Marek Václavík, publikováno 13.2.2012 12:14, zhlédnuto 4242×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 2. část)

Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…

Marek Václavík, publikováno 12.2.2012 9:35, zhlédnuto 7114×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 1. část)

Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…

Marek Václavík, publikováno 12.2.2012 9:35, zhlédnuto 5792×, hodnocení: Hodnocení: 2

O konferenci „Rozvoj kvality komunitních škol: Jak si vedeme“

Mezinárodní konference „Rozvoj kvality komunitních škol: Jak si vedeme“ se konala 14.–15. června 2011 v Kyjevě. Jejím cílem bylo vytvoření fóra pro diskusi o osvědčených postupech v rozvoji kvality komunitních škol v…

Marek Lauermann, publikováno 4.11.2011 13:36, zhlédnuto 4189×

Škola jako centrum obce – od pasivity k aktivitě

Budování školy jako otevřeného a snadno přístupného centra obce má několik aspektů, které je dobré znát proto, aby škola mohla tuto svou roli efektivně a systematicky rozvíjet a kultivovat. Tři aspekty jsou zásadní a…

Marek Lauermann, publikováno 31.8.2011 10:58, zhlédnuto 7401×, hodnocení: Hodnocení: 4

Nařízení vlády č. 211/2010 Sb., o soustavě oborů vzdělání v základním, středním a vyšším odborném vzdělávání

V souladu s § 3 odst. 5 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, stanovuje vláda nařízením č. 211/2010 Sb.…

Mgr. Zdeněk Pracný, publikováno 22.6.2011 15:35, zhlédnuto 8903×

Vyhláška o evidenci úrazů dětí, žáků a studentů

Škola nebo školské zařízení jako subjekt vykonávající činnost podle zákona č. 561/2004 Sb. musí evidovat úrazy dětí, žáků a studentů, k nimž došlo při vzdělávání a s ním přímo souvisejících činnostech nebo…

Mgr. Petr Vokáč, publikováno 21.6.2011 14:08, zhlédnuto 14935×

Nové třídní knihy a další dokumenty pro gymnázia

Novou podobu třídních knih pro gymnázia zpracoval Výzkumný ústav pedagogický v Praze ve spolupráci s MŠMT, Českou školní inspekcí a zástupci gymnázií. Tyto dokumenty korespondují se změnami ve výuce podle školních…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 28.3.2011 16:10, zhlédnuto 3465×

21 — 30 z celkem 120
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 12:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 1. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…