RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 120

Dotazník školního klimatu pro učitele gymnázií

Dotazník pro učitele gymnázií zaměřený na hodnocení klimatu školy - v této podobě jej spolu s administrací a vyhodnocením nabízí PPP pro Prahu 7 a 8.

Antonín Mezera, publikováno 8.9.2006 0:00, zhlédnuto 7858×

Dotazník školního klimatu pro žáky gymnázií

Dotazník pro učitele SŠ zaměřený na hodnocení klimatu školy - v této podobě jej spolu s administrací a vyhodnocením nabízí PPP pro Prahu 7 a 8.

Antonín Mezera, publikováno 8.9.2006 0:00, zhlédnuto 7559×

Sdělení MŠMT k vlastnímu hodnocení školy č.j. 19229/2006-20 ze dne 7. srpna 2006

Sdělení MŠMT k vlastnímu hodnocení školy č.j. 19229/2006-20 ze dne 7. srpna 2006

MŠMT, publikováno 6.9.2006 0:00, zhlédnuto 6885×

Vlastní hodnocení školy s podporou Metodického a evaluačního centra, o. p. s.

Ostravská univerzita v rámci projektu Podpora efektivity vzdělávání v Moravskoslezském kraji připravuje kurzy a metody pro hodnocení kvality školy.

David Pešek, publikováno 6.9.2006 0:00, zhlédnuto 6834×

Pedagogická evaluace ´06

Ve dnech 21. a 22. 9. 2006 pořádá Pedagogická fakulta Ostravské univerzity konferenci Pedagogická evaluace.

Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostra, publikováno 6.9.2006 0:00, zhlédnuto 8538×

Literatura

Literatura

VÚP Praha, publikováno 1.9.2006 0:00, zhlédnuto 13659×

Žákovská samospráva

Příspěvek se skládá ze dvou částí. V první - obecné části se definují východiska pro možnosti zřízení žákovské samosprávy. Druhá část přináší konkrétní zkušenosti s prací žákovské samosprávy na ZŠ Milady…

PaedDr. Miroslav Kudyvejs, publikováno 13.7.2006 0:00, zhlédnuto 12961×

Komunikující škola, která umí předávat informace - učitel a žák

Je naše škola otevřená? Dokáže komunikovat s žáky a předávat jim informace jakýmkoliv způsobem? Jaké formy komunikace a předávání informací mohou existovat?

Jan Hoštička, publikováno 10.7.2006 0:00, zhlédnuto 7647×

Školní šikanování z různých stran

Autor z různých pohledů na konkrétním příkladu ukazuje, co je šikana. Zároveň upozorňuje na nepřipravenost učitelů tento jev řešit (zejména v pokročilých stadiích).

Michal Kolář, publikováno 2.1.2006 0:00, zhlédnuto 13059×

Výchova demokratického občana - klima školy

Průřezové téma Výchova demokratického občana klade důraz na propojení kognitivní složky s aplikačními schopnostmi žáků. K dosažení tohoto cíle napomáhá koncept otevřené školy s demokratickým klimatem.

Věra Jirásková, publikováno 27.11.2004 0:00, zhlédnuto 12872×

111 — 120 z celkem 120
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
19.2.2020 20:53
Vznik života asi jednoduchým experimentem neukážeme. Záleží proto velice na komentáři,…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
16.2.2020 21:01
Kreacionismus a české školy:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.2.2020 14:29
Jak je to s mobilními telefony ve škole? Názor A: „Neřízené používání mobilů a…
14.2.2020 15:35
Na tuto otázku určitě přikyvují v září učitelé prvních tříd základní školy, ale…
14.2.2020 12:28
Zdravíme, prezentaci naleznete zde. Děkujeme za Váš zájem. Tým Metodického portálu RVP.CZ
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…