RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 120

Přidaná hodnota není jen třešnička na dortu

Poslední desetiletí je pokračujícím obdobím přechodu od hrubých výsledků k přidané hodnotě a tento proces bude dále pokračovat. Přidaná hodnota je postupně – od teoretiků k praktikům a veřejnosti – chápána jako…

Pavla Polechová, publikováno 10.1.2008 0:00, zhlédnuto 9249×

Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání

Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání nám poskytuje východiska, jak strukturovaně přemýšlet o cílech, které si ve škole klademe, a o míře jejich dosažení v jednotlivých etapách postupné přeměny školy.

Zdeněk Brož, publikováno 21.11.2007 0:00, zhlédnuto 7140×

Image školy a její diagnostika

Příspěvek objasní propojení problematiky image školy s marketingovou komunikací. Vedení škol získá dva nástroje pro důležitou diagnostiku i doporučený postup k odbornému řízení image školy, včetně upozornění na…

PaedDr. Ludvík Eger CSc., publikováno 19.11.2007 0:00, zhlédnuto 19219×

Projekt QualiVET

ISO normy, model excelence EFQM či CAF se ve školách vyučujících strojírenské obory soustřeďují většinou na zlepšování kvality řízení jako takového a opomíjejí kvalitu výuky. Dobrá výuka se projeví ve zlepšení…

Lucie Procházková, publikováno 23.10.2007 0:00, zhlédnuto 4145×

Autoevaluace školy

Autoevaluace je proces, který je prostředkem na naší cestě k efektivnímu vzdělávání a kvalitní škole.

VÚP Praha, publikováno 19.10.2007 0:00, zhlédnuto 5619×

Marketingový audit školy

Jednou z cest, jak zjišťovat podmínky ke vzdělávání, je marketingový audit. Jeho charakteristiku přinášíme v tomto článku.

Dagmar Jakubíková, publikováno 19.9.2007 0:00, zhlédnuto 6961×

Hodnocení nebo evaluace práce žáků?

Hodnocení výkonů a pracovních výsledků žáků musí být postaveno na plnění konkrétních a splnitelných úkolů, na posuzování individuálních změn žáka a pozitivně laděných hodnotících soudech. Žákům musí být…

Lenka Burdíková, publikováno 20.7.2007 0:00, zhlédnuto 6956×

Sociálně psychologické podmínky pro úspěch kooperativní výuky

Příspěvek se zabývá významem výuky ve skupinách a dobrými vztahy, které jsou důležitou součástí vzájemné spolupráce a vedou k úspěchu.

Jana Nováčková, publikováno 24.5.2007 0:00, zhlédnuto 6621×, hodnocení: Hodnocení: 5

Hodnocení pedagogických pracovníků

Nabízíme Vám materiál, který v ZŠ v Chrudimi využívají pro hodnocení pedagogických pracovníků. Příspěvek obsahuje hodnotící tabulku, záznamový arch i popis práce s hodnotící škálou.

Zdeněk Brož, publikováno 16.5.2007 0:00, zhlédnuto 10843×

Žáci známkují učitelku

V příspěvku autorka uvádí možnost sebehodnocení práce každého pedagoga. Na základě dotazníku pedagog zjistí, jak se žáci v jeho hodinách cítí, jak jim vyhovují pracovní podmínky, jak jsou motivováni k práci...

Lucie Procházková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 5620×

71 — 80 z celkem 120
«« « 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
9.12.2019 11:01
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
9.12.2019 12:24
Uvedená definice kritického myšlení je dost podivná, neshoduje s dalšími. Mluví jen o…
8.12.2019 17:03
Skupina PPUČ
Byl pátek 22. listopadu 2019 a v odpoledních hodinách se sešli v ZŠ a MŠ Besednice lidé se…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
9.12.2019 9:59
Mám z toho pocit, že Vám, pane Černý, při psaní uniklo ještě pár dalších podstatných…
8.12.2019 16:16
Skupina PPUČ
V pátek 15.11. 2019 se kromě společenství praxe v oblasti Cizí jazyky konalo v ZŠ a MŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
8.12.2019 13:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…