RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 85

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VI (časový a organizační harmonogram)

Příspěvek navazuje na předchozí díl (V) pojednání o autoevaluaci školy. V této části se v krátkosti dozvíte, co autoevaluaci výrazně ovlivňuje a jakými konkrétními kroky je nejlépe zahájit školní rok.

Marek Václavík, publikováno 16.2.2012 18:22, zhlédnuto 4577×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III (projektové uchopení, fáze, organizování procesu)

Článek navazuje na II. část stejnojmenného příspěvku. Tentokrát budete uvedeni do možnosti projektového uchopení autoevaluace. Dále si můžete prohlédnout základní schéma kroků autoevaluace. Dozvíte se, jakým způsobem…

Marek Václavík, publikováno 14.2.2012 10:50, zhlédnuto 4271×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy II

Příspěvek navazuje na článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I. V této části se dozvíte, co může konkrétně přinést vaší škole správně fungující autoevaluační proces. Úvod vás zábavnou formou…

Marek Václavík, publikováno 13.2.2012 12:14, zhlédnuto 4232×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 2. část)

Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…

Marek Václavík, publikováno 12.2.2012 9:35, zhlédnuto 7086×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 1. část)

Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…

Marek Václavík, publikováno 12.2.2012 9:35, zhlédnuto 5777×, hodnocení: Hodnocení: 2

Metodika hodnocení kompetence učitele v praxi

Článek na konkrétním příkladu prezentuje vytváření metodiky hodnocení kompetence pedagogických pracovníků a s ohledem na potenciál školy a vizi jejího rozvoje zdůrazňuje význam efektivního hodnocení pedagogických…

Mgr. Jiří Trunda, publikováno 23.3.2011 16:18, zhlédnuto 9074×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Profil Škola²¹ – nástroj pro zapojení ICT do života školy

V roce 2010 připravil Výzkumný ústav pedagogický v Praze pro vedení škol, školní koordinátory a metodiky ICT a učitele novou on-line pomůcku Profil Škola21. Jedná se o autoevaluační nástroj, jehož smyslem je pomoci škole…

Ondřej Neumajer, publikováno 23.2.2011 16:25, zhlédnuto 10904×, hodnocení: Hodnocení: 4

Změna za změnou

Výklad novely vyhlášky č. 15/2005 Sb. o vlastním hodnocení školy.

Mgr. Jana Ostrýtová, publikováno 18.1.2011 16:15, zhlédnuto 10736×, hodnocení: Hodnocení: 4

O čem se zatím v souvislosti s autoevaluací nemluví

Pohledy na to, co může přispívat ke kvalitě práce školy, mohou být velmi různorodé. Za přínosnou bývá mimo jiné považována autoevaluace, tedy procesy, které systematicky, systémově a periodicky pomáhají smysluplně…

Jana Vašťatková, publikováno 17.12.2010 15:10, zhlédnuto 9049×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Zkušenosti z Nizozemí

Příspěvěk nahlíží na zkušenosti z procesu autoevaluace škol v Nizozemí.

Karel Rýdl, publikováno 2.12.2010 9:47, zhlédnuto 10861×, hodnocení: Hodnocení: 4

11 — 20 z celkem 85
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…