RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 85

Soubor indikátorů pro hodnocení klíčových kompetencí žáků

Příklad dobré praxe obsahuje Soubor 18 indikátorů vytvořených k hodnocení rozvoje klíčových kompetencí žáků.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 12464×

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 13669×

Čtyřstupňová škála pro hodnocení klíčových kompetencí žáků

Příklad dobré praxe představuje zasazení postupu hodnocení do autoevaluačního systému školy. Hodnotící nástroj umožňuje získávat informace o učitelích, a to především ze srovnání rozdílů v sebehodnocení žáků s…

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 12432×

Profesní sebehodnocení pedagoga

Příspěvek se zabývá využitím profesního sebehodnocení pedagogického pracovníka jako jedné z metod autoevaluace školy.

Jana Vítková, publikováno 7.7.2008 13:27, zhlédnuto 22351×

Měření třídního klimatu – aktualizovaná verze

Jedním z nástrojů na měření klimatu ve třídě je dotazník MCI. Ten by měl sloužit učitelům k sociální diagnostice, evaluaci vlastní práce a validním výsledkům, které je možné porovnávat mezi třídami, předměty apod.…

Robert Čapek, publikováno 21.4.2008 0:00, zhlédnuto 11760×

Zkušenosti (nejen) z projektu Mosty přes hranice

Autor předkládá své zkušenosti z projektu a uvádí poznatky, které by měly vést k efektivnímu procesu autoevaluace školy.

Milan Pol, publikováno 20.3.2008 0:00, zhlédnuto 8005×

Vztah vnitřní a vnější evaluace

Článek upozorňuje na výhody synergického přístupu vnější a vnitřní evaluace.

Milan Pol, publikováno 18.3.2008 0:00, zhlédnuto 19666×

Dobrodružství autoevaluace…?

Jde o téma, které se výrazněji objevilo v českém školství poměrně nedávno, i když mnozí správně připomínají, že různé formy evaluace, ale i autoevaluace probíhají ve školách samozřejmě odjakživa... Nyní je však…

Milan Pol, publikováno 24.1.2008 0:00, zhlédnuto 4215×

Autoevaluace školy a vyhláška č. 15/2005 Sb.

Článek komentuje povinnosti škol podle vyhlášky č.15/2005 v souvislosti s RVP a vyjasňuje rozdíl v chápání pojmů autoevaluace a vlastní hodnocení školy.

Lucie Procházková, publikováno 18.1.2008 0:00, zhlédnuto 10091×

Nebojme se vlastního hodnocení

Článek se zabývá otázkami, které jsou podstatné pro zvýšení kvality výuky žáků.

Pavla Polechová, publikováno 11.1.2008 0:00, zhlédnuto 4582×

31 — 40 z celkem 85
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
1.4.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…