RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Využití šachů k hodnocení školního klimatu v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze využít zajímavého nástroje – šachovnice a rozmístění šachových figur pro zjišťování postavení třídy vzhledem k ostatním třídám, třídnímu učiteli a ostatním vyučujícím.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto 6127×

Koláž jako netradiční evaluační metoda

Střední průmyslová škola Uherský Brod si vedle běžných evaluačních metod (např. dotazníky, průzkumy, rozhovory) vybrala i jednu netradiční, a to metodu evaluace pomocí obrazu, konkrétně koláže, která vyžaduje zapojení…

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto 10189×

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 13771×

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 14145×

Měření třídního klimatu – aktualizovaná verze

Jedním z nástrojů na měření klimatu ve třídě je dotazník MCI. Ten by měl sloužit učitelům k sociální diagnostice, evaluaci vlastní práce a validním výsledkům, které je možné porovnávat mezi třídami, předměty apod.…

Robert Čapek, publikováno 21.4.2008 0:00, zhlédnuto 11935×

Q-třídění jako nástroj zpětné vazby ve škole

Základní informace o Q-třídění a možnostech jeho využití. Jde o nástroj, jenž slouží ke zjišťování zpětné vazby ve škole.

Pavla Polechová, publikováno 21.9.2006 0:00, zhlédnuto 11940×

Dotazník školního klimatu pro žáky základní školy (a nižší ročníky víceletých gymnázií)

Dotazníky určené žákům na 2. stupni ZŠ a v nižších ročnících gymnázií zaměřený na hodnocení klimatu školy.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12294×

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
3.7.2020 14:00
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
3.7.2020 13:39
Česká rozvojová agentura podporuje trojstranné projekty českých organizací. Jedním…
29.6.2020 22:32
Článek obsahuje podnětné aktivity na základě zajímavého a atraktivného tématu.…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
2.7.2020 13:29
Sluníčko svítí, květiny kvetou a bazén volá. Ano vážení, léto je konečně tu.…
27.6.2020 8:52
Ještě si v této souvislosti dovolím připomenout, že jsme o tom, jak dopadlo ověřování…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…