RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Využití šachů k hodnocení školního klimatu v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze využít zajímavého nástroje – šachovnice a rozmístění šachových figur pro zjišťování postavení třídy vzhledem k ostatním třídám, třídnímu učiteli a ostatním vyučujícím.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto 6108×

Koláž jako netradiční evaluační metoda

Střední průmyslová škola Uherský Brod si vedle běžných evaluačních metod (např. dotazníky, průzkumy, rozhovory) vybrala i jednu netradiční, a to metodu evaluace pomocí obrazu, konkrétně koláže, která vyžaduje zapojení…

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto 10139×

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 13718×

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 14092×

Měření třídního klimatu – aktualizovaná verze

Jedním z nástrojů na měření klimatu ve třídě je dotazník MCI. Ten by měl sloužit učitelům k sociální diagnostice, evaluaci vlastní práce a validním výsledkům, které je možné porovnávat mezi třídami, předměty apod.…

Robert Čapek, publikováno 21.4.2008 0:00, zhlédnuto 11864×

Q-třídění jako nástroj zpětné vazby ve škole

Základní informace o Q-třídění a možnostech jeho využití. Jde o nástroj, jenž slouží ke zjišťování zpětné vazby ve škole.

Pavla Polechová, publikováno 21.9.2006 0:00, zhlédnuto 11833×

Dotazník školního klimatu pro žáky základní školy (a nižší ročníky víceletých gymnázií)

Dotazníky určené žákům na 2. stupni ZŠ a v nižších ročnících gymnázií zaměřený na hodnocení klimatu školy.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12250×

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
2.6.2020 16:12
Dobrý den, skvělý dotaz! Ne, registrace na Metodickém portálu není třeba. U vstupu do…
3.6.2020 10:36
Metodický portál RVP.CZ pomáhá svým uživatelům už řadu let. Za tu dobu se zde…
1.6.2020 16:18
Vážený pane Klimeši, ve svém komentáři narážíte na soustu zajímavých témat, které…
3.6.2020 12:10
Skupina PPUČ
2.6.2020 12:11
Jana
Dobrý den, je třeba registrace na rvp.cz, aby bylo možné webinář sledovat? Jaká je…
2.6.2020 10:33
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.6.2020 15:19
Domnívám se, že on-line výuka je tak nepřirozená, že motivovat většinu dětí je spíš…
2.6.2020 12:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
2.6.2020 9:18
Marek z Ostravy
Jsem jednoznačně pro digitalizaci základních komunikačních kanálů mezi školou a…
27.5.2020 19:30
Jak podporovat pozitivní klima v třídním kolektivu prostřednictvím zážitkových…
1.6.2020 9:30

Děkujeme za upozornění, upraveno. Tým Metodického portálu RVP.CZ

29.5.2020 11:52
Skupina Společné vzdělávání