RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Využití šachů k hodnocení školního klimatu v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze využít zajímavého nástroje – šachovnice a rozmístění šachových figur pro zjišťování postavení třídy vzhledem k ostatním třídám, třídnímu učiteli a ostatním vyučujícím.

VÚP Praha, publikováno 15.9.2008 0:00, zhlédnuto 6023×

Koláž jako netradiční evaluační metoda

Střední průmyslová škola Uherský Brod si vedle běžných evaluačních metod (např. dotazníky, průzkumy, rozhovory) vybrala i jednu netradiční, a to metodu evaluace pomocí obrazu, konkrétně koláže, která vyžaduje zapojení…

VÚP Praha, publikováno 11.9.2008 0:00, zhlédnuto 9904×

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 13531×

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 13812×

Měření třídního klimatu – aktualizovaná verze

Jedním z nástrojů na měření klimatu ve třídě je dotazník MCI. Ten by měl sloužit učitelům k sociální diagnostice, evaluaci vlastní práce a validním výsledkům, které je možné porovnávat mezi třídami, předměty apod.…

Robert Čapek, publikováno 21.4.2008 0:00, zhlédnuto 11499×

Q-třídění jako nástroj zpětné vazby ve škole

Základní informace o Q-třídění a možnostech jeho využití. Jde o nástroj, jenž slouží ke zjišťování zpětné vazby ve škole.

Pavla Polechová, publikováno 21.9.2006 0:00, zhlédnuto 11429×

Dotazník školního klimatu pro žáky základní školy (a nižší ročníky víceletých gymnázií)

Dotazníky určené žákům na 2. stupni ZŠ a v nižších ročnících gymnázií zaměřený na hodnocení klimatu školy.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12055×

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
8.11.2019 16:55
Kolegové, Pedagogická komora, z.s., připravila k připomínkování dokument Hlavní směry…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

12.11.2019 16:15
V příloze pdf najdete metodický postup, jak realizovat toto téma + druhá příloha pdf…
4.11.2019 11:56
Marie
Vážená paní Petro, pokud byste měla zájem poskytnout mi (samozřejmě zcela anonymně)…
8.11.2019 12:00
Článek vysvětluje, proč založit dětem ke psaní blog, nabízí různá prostředí a…
8.11.2019 22:41
Děkuji. Zatím bereme blog jen jako příležitost pro psaní online, pro větší množství…
12.11.2019 11:22
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
3.11.2019 18:54
Zdravím, nechci se stavět do role oběti, ale jako začínající učitelka 1.třídy na…
6.11.2019 9:34
Pracuji jako učitelka v menší mateřské školce na maloměstě již poměrně dlouhou dobu…
8.11.2019 7:39
Díky za pěkný článek. Zajímalo by mne, zda nějak při práci s dětmi zohledňujete…
12.11.2019 11:07
Projekt Programy pro školy - ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační Program:…