RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 10

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VIII

Poslední příspěvek ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy rychle a stručně v bodech shrnuje celý proces autoevaluace a upozorňuje na časté chyby, které mohou vést k neúspěchu a…

Marek Václavík, publikováno 13.3.2012 8:25, zhlédnuto 4773×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII (role v procesu autoevaluace)

Příspěvek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII popisuje odpověď na velmi často v praxi pokládanou otázku – „Co mají konkrétně jednotliví lidé v autoevaluačním procesu dělat?“ V textu se…

Marek Václavík, publikováno 20.2.2012 13:02, zhlédnuto 5915×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VI (časový a organizační harmonogram)

Příspěvek navazuje na předchozí díl (V) pojednání o autoevaluaci školy. V této části se v krátkosti dozvíte, co autoevaluaci výrazně ovlivňuje a jakými konkrétními kroky je nejlépe zahájit školní rok.

Marek Václavík, publikováno 16.2.2012 18:22, zhlédnuto 4586×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy II

Příspěvek navazuje na článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I. V této části se dozvíte, co může konkrétně přinést vaší škole správně fungující autoevaluační proces. Úvod vás zábavnou formou…

Marek Václavík, publikováno 13.2.2012 12:14, zhlédnuto 4235×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 2. část)

Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…

Marek Václavík, publikováno 12.2.2012 9:35, zhlédnuto 7098×, hodnocení: Hodnocení: 2

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci - 1. část)

Článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I (Obecné zajímavosti o autoevaluaci) přináší zajímavé postřehy o tom, proč pracovat s plánovanou autoevaluační činností. Je určen nejen pro ředitele škol, ale…

Marek Václavík, publikováno 12.2.2012 9:35, zhlédnuto 5784×, hodnocení: Hodnocení: 2

Metodika hodnocení kompetence učitele v praxi

Článek na konkrétním příkladu prezentuje vytváření metodiky hodnocení kompetence pedagogických pracovníků a s ohledem na potenciál školy a vizi jejího rozvoje zdůrazňuje význam efektivního hodnocení pedagogických…

Mgr. Jiří Trunda, publikováno 23.3.2011 16:18, zhlédnuto 9077×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

O čem se zatím v souvislosti s autoevaluací nemluví

Pohledy na to, co může přispívat ke kvalitě práce školy, mohou být velmi různorodé. Za přínosnou bývá mimo jiné považována autoevaluace, tedy procesy, které systematicky, systémově a periodicky pomáhají smysluplně…

Jana Vašťatková, publikováno 17.12.2010 15:10, zhlédnuto 9054×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Řízení školy, kvalita personální práce, kvalita dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků - charakteristika oblasti

Příspěvek se vyjadřuje k možnostem realizace DVPP na školách, poukazuje na důležitost provádění analýzy kvality personální práce a řízení školy jako celku.

Lenka Slavíková, publikováno 21.2.2007 0:00, zhlédnuto 13687×

Řízení školy a organizace procesu vzdělávání

PPP pro Prahu 7 a 8 nabízí škálový dotazník k hodnocení řízení školy a organizace procesu vzdělávání, včetně jeho administrace a vyhodnocení. Hodnotící závěr získá pouze škola, která tato dotazování zadala,…

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 10617×

1 — 10 z celkem 10


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…