Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 21

eTwinning – spolupráce žáků partnerských škol v Evropě

Článek popisuje aktivitu eTwinning a nástroje a služby portálu www.etwinning.net, resp. www.etwinning.cz, které usnadňují kterékoli mateřské, základní a střední škole realizaci mezinárodních projektů.

Pavla Šabatková, publikováno 5.3.2010 8:55, zhlédnuto 22410×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 5

Partnerství

Rubrika se zabývá řešením podmínek, kterými škola působí jako instituce na kvalitu života všech, kteří v ní žijí.

VÚP Praha, publikováno 1.9.2009 8:00, zhlédnuto 4289×

Výuka

Rubrika nabízí různé názory a zkušenosti s řešením kvality pracovní atmosféry v průběhu vyučovacího procesu.

VÚP Praha, publikováno 1.9.2009 8:00, zhlédnuto 4407×

Vykázání z výuky: zamyšlení a příklad z anglického prostředí

Příspěvek k aktuálně diskutovanému záměru umožnit učitelům vykázat z výuky problematicky se chovající osoby představuje fungování opatření v Anglii a zamýšlí se nad některými aspekty, které jsou součástí českého…

Kateřina Machovcová, publikováno 27.5.2009 7:32, zhlédnuto 9273×

Koláž: Problém nekázně se netýká jen školství

Výtah z monitorovaných textů týkajících se problematiky nekázně ve školství.

Jana Hrubá, publikováno 14.12.2008 23:41, zhlédnuto 12981×

Naplňování vize otevřené školy

Náměty pro působení školy v oblasti utváření možných příležitostí pro spolupráci vedoucí k proměně klimatu školy.

Hana Weissová, publikováno 12.5.2008 0:00, zhlédnuto 8501×

Sociálně psychologické podmínky pro úspěch kooperativní výuky

Příspěvek se zabývá významem výuky ve skupinách a dobrými vztahy, které jsou důležitou součástí vzájemné spolupráce a vedou k úspěchu.

Jana Nováčková, publikováno 24.5.2007 0:00, zhlédnuto 7315×, hodnocení: Hodnocení: 5

Žákovská samospráva

Příspěvek se skládá ze dvou částí. V první - obecné části se definují východiska pro možnosti zřízení žákovské samosprávy. Druhá část přináší konkrétní zkušenosti s prací žákovské samosprávy na ZŠ Milady…

PaedDr. Miroslav Kudyvejs, publikováno 13.7.2006 0:00, zhlédnuto 14258×

Komunikující škola, která umí předávat informace - učitel a žák

Je naše škola otevřená? Dokáže komunikovat s žáky a předávat jim informace jakýmkoliv způsobem? Jaké formy komunikace a předávání informací mohou existovat?

Jan Hoštička, publikováno 10.7.2006 0:00, zhlédnuto 8105×

Školní šikanování z různých stran

Autor z různých pohledů na konkrétním příkladu ukazuje, co je šikana. Zároveň upozorňuje na nepřipravenost učitelů tento jev řešit (zejména v pokročilých stadiích).

Michal Kolář, publikováno 2.1.2006 0:00, zhlédnuto 13992×

11 — 20 z celkem 21


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
21.4.2021 9:03
Zdravíme, co se týče modulu DUM, formát pptx samozřejmě vkládat lze, s odůvodněným…
19.4.2021 8:30
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
15.4.2021 16:59
Zdravíme,  vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
21.4.2021 8:48
Zdravíme, jako úvod do problematiky vhodného vzdělávacího prostředí pro online výuku…
15.4.2021 8:30
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
20.4.2021 9:51
HiroyuYulin
Dobrý den, v pravidlech pro DUM na rvp jsem se dočetla, že není možno vkládat formát pptx.…
12.4.2021 8:30
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…