- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
O konferenci „Rozvoj kvality komunitních škol: Jak si vedeme“
Mezinárodní konference „Rozvoj kvality komunitních škol: Jak si vedeme“ se konala 14.–15. června 2011 v Kyjevě. Jejím cílem bylo vytvoření fóra pro diskusi o osvědčených postupech v rozvoji kvality komunitních škol v…
Škola jako centrum obce – od pasivity k aktivitě
Budování školy jako otevřeného a snadno přístupného centra obce má několik aspektů, které je dobré znát proto, aby škola mohla tuto svou roli efektivně a systematicky rozvíjet a kultivovat. Tři aspekty jsou zásadní a…
Jak být dobrý třídní učitel
Téma „třídní učitel“ je skutečně široké a zahrnuje mnoho různých pohledů. Třídní učitel znamená něco jiného pro žáky, rodiče, ostatní kolegy, vedení školy, a pokud jsme sami třídní učitelé, zajímá nás…
Spolupráce učitelů reálná i virtuální
Článek pojednává o problematice spolupráce učitelů a jejím významu pro učitelův profesní rozvoj či pro rozvoj školy. Na reflexi poznatků o reálné spolupráci učitelů tzv. tváří v tvář, jež se odehrává v prostorách…
Role učitelů jako výzkumníků ve změně vzdělávání
Změna vzdělávání spočívá v přeměně způsobů učení i hodnocení. Výzkumná práce pedagogů je zde velmi vhodnou metodou učitelova učení, protože ho zapojuje do autentické a smysluplné aktivity při zkoumání vlastních…
eTwinning – spolupráce žáků partnerských škol v Evropě
Článek popisuje aktivitu eTwinning a nástroje a služby portálu www.etwinning.net, resp. www.etwinning.cz, které usnadňují kterékoli mateřské, základní a střední škole realizaci mezinárodních projektů.
Partnerství
Rubrika se zabývá řešením podmínek, kterými škola působí jako instituce na kvalitu života všech, kteří v ní žijí.
Žákovská samospráva
Příspěvek se skládá ze dvou částí. V první - obecné části se definují východiska pro možnosti zřízení žákovské samosprávy. Druhá část přináší konkrétní zkušenosti s prací žákovské samosprávy na ZŠ Milady…
Komunikující škola, která umí předávat informace - učitel a žák
Je naše škola otevřená? Dokáže komunikovat s žáky a předávat jim informace jakýmkoliv způsobem? Jaké formy komunikace a předávání informací mohou existovat?
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
21.4.2021 11:21
Dobrý den, v pravidlech pro DUM na rvp jsem se dočetla, že není možno vkládat formát pptx.…
|
22.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Rozpohybovat potřebuje situace i žáci. Pohled na „tělák“ našeho stálého autora Adama…
|
23.4.2021 9:31
Re: Ivana Navrátilová Není zač, dlouho jsem měl tyto materiály neuspořádaně a v roce…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
21.4.2021 11:20
Ahoj příteli! Chystám se spustit online kurz, ale jen těžko hledám ty nejlepší…
|
19.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
|
22.4.2021 22:38
Díky za článek :) Asi jsem ještě nenašla žádný, který by byl tak kvalitně zpracovaný.…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
21.4.2021 9:03
Zdravíme, co se týče modulu DUM, formát pptx samozřejmě vkládat lze, s odůvodněným…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
22.4.2021 10:34
Je hezké, že popisujete vhodné aplikace. Chtělo by to ale spíše mluvit o metodice. Ta je…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|