RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 561

Třídní učitel 2.0 – díl 7.: třídní web

Sedmý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního webu.

Jaroslav Mašek, publikováno 12.2.2020 0:00, zhlédnuto 391×

Třídní učitel 2.0 – díl 6.: třídní intranet

Šestý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na tvorbu třídního intranetu.

Jaroslav Mašek, publikováno 29.1.2020 0:00, zhlédnuto 628×

Jak (ne)používat technologie – díl 8.: soustředění

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 22.1.2020 0:00, zhlédnuto 524×

Třídní učitel 2.0 – díl 5.: technologická výbava pro třídní výlet

Pátý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na technologickou výbavu používanou třídním učitelem a žáky při pořádání třídního výletu.

Jaroslav Mašek, publikováno 15.1.2020 0:00, zhlédnuto 739×

Sociální vliv a identifikace se skupinou: vězeňský experiment v novém

V předcházejícím textu (Stanfordský vězeňský experiment) se čtenáři a čtenářky mohli seznámit s velmi známou Stanfordskou vězeňskou studií vedenou profesorem Zimbardem. Ten výsledky interpretuje především ve prospěch…

Kateřina Machovcová, publikováno 14.1.2020 13:15, zhlédnuto 438×, hodnocení: Hodnocení: 3

Rámec profesních kvalit učitele cizího jazyka

Rámec profesních kvalit učitele cizího jazyka vymezuje a popisuje kompetence učitele nezbytné pro kvalitní vykonávání profese učitele cizího jazyka v podmínkách české školy.

Mgr. Kamila Kolmašová, publikováno 18.12.2019 11:24, zhlédnuto 838×

Stanfordský vězeňský experiment

Obdobně jako Milgram (vložit link na článek Milgramův experiment: poslušnost či neposlušnost?), ostatně byli to spolužáci se střední, se Zimbardo zajímal o to, jak sociální vlivy mohou přispět k extrémnímu chování…

Kateřina Machovcová, publikováno 17.12.2019 10:03, zhlédnuto 576×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak (ne)používat technologie – díl 7.: Digitální minimalismus

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm představuje různé přístupy, které nám a našim žákům mohou pomoci získat…

Jaroslav Mašek, publikováno 11.12.2019 0:00, zhlédnuto 1091×

Milgramův experiment: poslušnost, či neposlušnost?

Milgramův experiment je obvykle znám jako studie, která dokládá, že i běžný člověk se může dopustit krutého zacházení s druhými, pokud se naleznete v určité situaci. A že problém není ve zkažené povaze, což bylo své…

Kateřina Machovcová, publikováno 3.12.2019 9:50, zhlédnuto 685×, hodnocení: Hodnocení: 3

Jak (ne)používat technologie – díl 6.: čas u obrazovky

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 13.11.2019 0:00, zhlédnuto 1283×

1 — 10 z celkem 561
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
20.2.2020 11:42
Vytvořili jsme školní vizi a chceme se zaměřit na činnosti, které k ní budou směřovat.…
21.2.2020 14:21
Je jedno, kde jsi a kolik Ti je, protože snít můžeš všude a za všech okolností! Film jako…
21.2.2020 7:39
Přečtěte si ještě toto: Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse.
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
20.2.2020 13:18
Zdroje k experimentu: Bohuslav Řehák, profesor Raisova stát.ústavu učitelského v Jičíně:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
20.2.2020 10:59
Poprvé se v tomto seriálu objevuje reflexe - stručná zpráva o zkušenostech učitelů…
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…