- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Jak na internet: Autorský zákon na internetu
Dostat se k potřebným informacím a obsahu je díky Internetu otázkou několika kliknutí myší. Snadná dostupnost ale svádí k tomu, abychom internetový obsah vnímali jako něco, co je k dispozici jaksi automaticky a zdarma. Zejména…
Jak na internet: Zákony na internetu
Ignorantia legis non excusat, nebo-li neznalost zákona neomlouvá, praví známé rčení. Proto se občas může hodit mít znění zákonů při ruce. Jak se ale v té záplavě odstavců a paragrafů vyznat? Navíc, když se zákony…
Jak na internet: Autorská práva
Sociální sítě, jakož i další služby a aplikace, poskytují uživatelům internetu nevídané možnosti pro vzájemnou výměnu digitálního obsahu všeho druhu – textů, hudby, obrázků a filmů, anebo také softwaru. Pokud…
Jak na Internet: Zálohování
V dnešní době je již většina lidských činností úzce provázána s používáním elektronických zařízení jako jsou počítače, mobilní telefony, digitální fotoaparáty, či přehrávače hudby. Tato zařízení však…
O relační povaze etnicity - kdy se nejvíce projevuje, kým jsme?
Článek se věnuje etnicitě - popisuje její charakter a situace, kdy se tato součást naší identity nejvíce hlásí o slovo - tedy takové, v rámci nichž se setkáváme s někým, jehož etnicita je více či méně odlišná od té…
Jak na internet: Sociální sítě
Sociální sítě jsou určeny k seznamování a k udržování kontaktů mezi kamarády a známými. Umožňují také rychlou výměnu informací. U většiny sociálních sítí jsou vámi zveřejněné údaje zobrazeny všem vašim…
Proč by se žáci neměli učit programovat nebo vytvářet webové stránky
Vytváření webových stránek je s nadsázkou řečeno tradiční disciplína, která má své místo ve výukových plánech, rekvalifikačních kurzech nebo mnoha vzdělávacích projektech. S lítostí lze ovšem konstatovat, že v mnoha…
Úvod do problematiky bilingvismu
Bilingvismus je celospolečenský a celosvětový fenomén. Tento článek uvádí základní poznatky a informace o bilingvismu a jeho vztahu k seriálu Výtvarníci v československých legiích.
Způsob bytí: Zážitky komunikace
V dnešní době mnoho učitelů hovoří o problémech s dětmi v hlavním proudu vzdělávání. I jim může být tato ukázka z knihy podporou a pomůckou. Třeba zjistí, že stačí skutečně a hluboce naslouchat...
Časté problémové projevy nadaných dětí
V článku se věnuji tématu nadání – na úvod rozlišuji pojmy „nadání“, „nadané dítě“ a „nadané chování“. Dále se věnuji nejčastějším problémovým projevům, se kterými se učitel může v průběhu výuky…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
8.3.2021 12:22
v blogu Občasné nápady
Popudem k napsání tohoto článku byl asi spíše nechtěně tento pěkný příspěvek…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
8.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|