RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 558

Demografický model, spirálové kurikulum a SOLO taxonomie. Liberecký příklad

V přípravě budoucích učitelů zeměpisu na PF Technické univerzity v Liberci se zaměřujeme na vyvážený přístup mezi oborem (geografií) a pedagogikou. Článek je zařazen do seriálu Demografický model, spirálové kurikulum a…

Jaroslav Vávra, publikováno 4.6.2018 10:11, zhlédnuto 3193×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Role univerzit třetího věku v širších edukačních i sociálních kontextech

Oblast vzdělávání seniorů a starších dospělých prochází v posledních letech razantní transformací. Postupující technologizace společnosti, jakož i proměna sociálních, ekonomických, politických a kulturních…

PhDr. Michal Šerák Ph.D., publikováno 15.5.2018 9:17, zhlédnuto 1528×

Dům

Základem je článek novináře Jiřího Peňáse, pochopení kořenů moderní architektury, funkcionalismu jako moderního trendu, kontinuity evropského vývoje architektury, souvislostí společenskovědních.

Hana Vacková, publikováno 9.5.2018 8:58, zhlédnuto 2001×, hodnocení: Hodnocení: 2

Ageismus. Mýty a stereotypy o stáří a stárnutí

Článek nabízí pohled na mýty a stereotypy spojené se stářím a stárnutím.

Petr Wija, Ph.D., publikováno 13.2.2018 9:01, zhlédnuto 2940×

Vzpomínková výročí a výuka dějepisu

Článek analyzuje funkci vzpomínkových výročí ve výuce dějepisu.

Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D., publikováno 15.1.2018 9:54, zhlédnuto 1816×, 1 komentář

Jak učím matematiku II

Článek je druhým dílem dvojdílného seriálu o metodách, nástrojích a zkušenostech, které ve výuce matematiky používám, které se mi osvědčily a které vedou k vyšší motivovanosti žáků.

Mgr. Petr Němec, publikováno 12.12.2017 9:10, zhlédnuto 4681×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Jak učím matematiku I

Článek je prvním dílem dvojdílného seriálu o metodách, nástrojích a zkušenostech, které ve výuce matematiky používám, které se mi osvědčily a které vedou k vyšší motivovanosti žáků.

Mgr. Petr Němec, publikováno 11.12.2017 13:15, zhlédnuto 5162×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Jak na obrázky v prezentacích II

Článek je druhým dílem v sérii dvou článku, které se věnují základním činnostem při práci s obrázky v prezentacích. První díl s názvem Jak na obrázky v prezentacích I je zaměřen na činnosti vložení, změna…

Mgr. Petr Němec, publikováno 23.11.2017 9:31, zhlédnuto 3061×, hodnocení: Hodnocení: 4

Automatizace online procesů: pomoc při správě PLE i pomoc s digitálním prostředím

Článek popisuje možnosti využití IFTTT při propojování různých online služeb pro osobní potřebu i školní využití.

Michal Černý, publikováno 22.11.2017 9:37, zhlédnuto 3405×, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak na obrázky v prezentacích I

Článek je prvním dílem v sérii dvou článku, které se věnují základním činnostem při práci s obrázky v prezentacích. Tento první díl s názvem Jak na obrázky v prezentacích I je zaměřen na činnosti vložení, změna…

Mgr. Petr Němec, publikováno 21.11.2017 10:34, zhlédnuto 5256×, hodnocení: Hodnocení: 4

31 — 40 z celkem 558
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
17.1.2020 11:30
Díky za skvělý článek, mám zcela stejný názor.
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
16.1.2020 18:29
Vážená paní Karvaiová. Opět i v tomto případě musím upozornit na body v komentáří…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
16.1.2020 18:01
Vážený pane Wagnere. Lépe si přečtěte, co jsem napsal (už podruhé na sebe narážíme,…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV