RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 568

Přírodovědná inteligence, její diagnostika a podpora

Článek stručně představuje teorii rozličných inteligencí Howarda Gardnera a přírodovědnou inteligenci. Diskutuje o postavení dítěte s přírodovědnou inteligencí ve třídě, škole i v rodině. Upozorňuje na problematiku…

Kateřina Jančaříková, publikováno 1.2.2011 8:01, zhlédnuto 12081×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak na online průzkumy

Přehled vlastností vybraných českých i zahraničních internetových služeb vhodných k provedení online průzkumu.

Andrea Patáková, publikováno 1.2.2011 0:00, zhlédnuto 16857×, 3 komentáře

Kyberšikana na vzestupu – 1. část

Článek se zamýšlí nad aspekty, které zapříčiňují rychlý růst a šíření kyberšikany.

Veronika Krejčí, publikováno 31.1.2011 10:38, zhlédnuto 8101×, 1 komentář

Jak budovat vzdělávací prostředí digitálních učitelů

Článek rozebírá obsah potřebných ICT kompetencí učitelů a naznačuje, jak je možné je rozvíjet.

Bořivoj Brdička, publikováno 31.1.2011 0:00, zhlédnuto 6167×

Pohádky a jejich vliv na psychický vývoj dítěte

Příspěvek se zaměřuje na definici pohádky a její místo v dětské literatuře, typické rysy pohádkových vyprávění, psychologii v pohádkách, historii pohádek a porovnávání pohádek a mýtů. Vysvětluje význam pohádek pro…

Lucie Staňková, publikováno 24.1.2011 11:05, zhlédnuto 19925×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Osobní vzdělávací prostředí učitele

Druhý díl seriálu o konektivismu se zabývá popisem osobního vzdělávacího prostředí učitele.

Bořivoj Brdička, publikováno 24.1.2011 0:00, zhlédnuto 9441×, 3 komentáře

Smysl osobního vzdělávacího prostředí

Úvaha o tom, jaký vliv na osobní vzdělávací prostředí má rozvoj technologií a všeobecná propojenost světa.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.1.2011 0:00, zhlédnuto 8536×

Systém vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v našich podmínkách

Příspěvek popisuje východiska současné koncepce speciálního vzdělávání v České republice.

Jiří Pilař, publikováno 13.1.2011 15:30, zhlédnuto 19643×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Velkoplošná interakce dotykem

Článek diskutuje rozdíly mezi interaktivními tabulemi a velkoplošnými dotykovými monitory. Zabývá se též vhodností jejich uplatnění ve výuce.

Petra Vaňková, publikováno 13.1.2011 0:00, zhlédnuto 3916×

Rozvažte ICT koordinátorům ruce aneb cloud computing

Článek předkládá aktuální pohled na problematiku uplatnění ICT koordinátorů na školách v souvislosti s vývojem online výukových aplikací směrem ke cloud computingu.

Ondřej Neumajer, publikováno 10.1.2011 0:00, zhlédnuto 10030×, 1 komentář

401 — 410 z celkem 568


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.10.2020 18:20
Vážený pane Šujane, děkujeme, že využíváte náš modul Obrázky, věříme, že je to…
26.10.2020 22:01
(Před lety nám jeden učitel řekl, že do školních hodin film nepatří a nemá tam co…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
26.10.2020 9:02
Aktuálně vás srdečně zveme na čtyři Společenství praxe, která se uskuteční online.…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 17:28
Martin
Ahoj, jdu na s.š zemědělskou a nevím se rozhodnout mezi oborem přírodovědné lyceum nebo…
23.10.2020 14:33
Setkání se bude věnovat zkušenostem učitelů se vzdálenou výukou. Seznámíme se s tím,…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…