- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Mezinárodní soutěže a odborné aktivity ve fyzice pro žáky středních škol – 3. část
Závěrečná část třídílné série na téma fyzikálních soutěží pro žáky středních škol.
Mezinárodní soutěže a odborné aktivity ve fyzice pro žáky středních škol – 2. část
Druhá část třídílné série na téma fyzikálních soutěží pro žáky středních škol. Ve druhém díle je představeno velké množství mezinárodních fyzikálních soutěží. Podrobnosti ke každé z nich naleznete v…
Mezinárodní soutěže a odborné aktivity ve fyzice pro žáky středních škol – 1. část
Úvodní text třídílné série na téma fyzikálních soutěží pro žáky středních škol. V první části jsou představena specifika jednotlivých fyzikálních soutěží pořádaných i v České republice. Účast v některých z…
Koláž: Problém nekázně se netýká jen školství
Výtah z monitorovaných textů týkajících se problematiky nekázně ve školství.
Abeceda managementu – Typy porad a jejich příprava
Příspěvek se zabývá typy pracovních porad a vyjadřuje se k jejich přípravě.
Abeceda managementu
V rámci zkvalitňování podpory řídících pracovníků ve školství vám nabízíme několik textů, které se zabývají základy managementu.
Konektivismus - teorie vzdělávání v prostředí sociálních sítí
Studie vysvětlující základní myšlenky nové didaktické teorie zvané konektivismus, s níž přišli George Siemens a Stephen Downes a dosud nebyla všeobecné uznána.
Kritéria evaluace vyučovacího procesu
Autorka příspěvku se zaměřuje na evaluaci výuky v souvislosti s rozvíjením metakognice u žáků. Mnoha výzkumy bylo prokázáno, že pouhé pasivní přijímání poznatků a jejich následná reprodukce nepřináší žádoucí…
Srovnávací zpráva: DEIS program Irsko a Dekáda romské inkluze ČR
Srovnání Irského progresivního plánu DEIS, zabývajícího se inkluzí ve vzdělávacím procesu, s Dekádou romské inkluze, který představuje nejbližší ekvivalent z ČR.
Nadané dítě a vrstevníci
Příspěvek se věnuje výzkumné kategorii sledující vztahy nadaného dítěte a vrstevníků a také problematice tzv. dvojí výjimečnosti nadaných.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|