RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 561

Online vzdělávání mimořádně nadaných žáků – 1. část

Klíčem k úspěchu je poskytování smysluplných činností. Pomocí heuristických metod, diskuse apod. by měl být žák veden ke kritickému myšlení.

Martina Röhlichová, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 6947×

Koordinátoři poradenské podpory v oblasti péče o nadané žáky

Máte-li vytipovaného nadaného či talentovaného žáka, obraťte se na odborníky z pedagogicko-psychologických poraden.

David Heider, publikováno 21.6.2007 0:00, zhlédnuto 12873×, hodnocení: Hodnocení: 3

České hlavičky 2007 - 1. ročník soutěže

České hlavičky je projekt zaměřený na podporu talentované mládeže především v technických oborech a zvýšení zájmu mladých lidí o studium technických a přírodovědných oborů a vědeckou kariéru.

VÚP Praha, publikováno 17.5.2007 0:00, zhlédnuto 4525×

Seminární práce - součást profilové maturitní zkoušky

O důvodech začlenění seminární práce do profilové maturitní zkoušky a jeho výhodách a nevýhodách.

Jaroslava Ježková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 5433×

Metodika skupinové práce a její hodnocení u žáků střední školy

Autorka shrnuje své zkušenosti s hodnocením a sebehodnocením žáků při skupinové práci a připomíná jejich výhody i rizika.

Věra Šedivá, publikováno 7.3.2007 0:00, zhlédnuto 10402×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 24055×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 47843×, 1 komentář

Literatura k hodnocení žáků

Vzhledem k tomu, že se problematika hodnocení za posledních 15 let velmi změnila, neuvádíme v seznamu u nás dostupné literatury tituly vydané před rokem 1990. Seznam budeme průběžně aktualizovat.

VÚP Praha, publikováno 11.10.2006 0:00, zhlédnuto 15593×

Evropské jazykové portfolio - motivace, reflexe a sebehodnocení žáků

Inspirace pro používání alternativního nástroje hodnocení výsledků vzdělávání v cizích jazycích.

PhDr. Milena Zbranková, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12484×

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 13350×

541 — 550 z celkem 561


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
20.2.2020 11:42
Vytvořili jsme školní vizi a chceme se zaměřit na činnosti, které k ní budou směřovat.…
21.2.2020 14:21
Je jedno, kde jsi a kolik Ti je, protože snít můžeš všude a za všech okolností! Film jako…
22.2.2020 18:51
Ráda jsem se podívala i v sobotu večer, moc děkuji. Jana Janků
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
21.2.2020 7:39
Přečtěte si ještě toto: Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse.
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
20.2.2020 13:18
Zdroje k experimentu: Bohuslav Řehák, profesor Raisova stát.ústavu učitelského v Jičíně:…
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…