RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 21

Kritéria evaluace vyučovacího procesu

Autorka příspěvku se zaměřuje na evaluaci výuky v souvislosti s rozvíjením metakognice u žáků. Mnoha výzkumy bylo prokázáno, že pouhé pasivní přijímání poznatků a jejich následná reprodukce nepřináší žádoucí…

Věra Kosíková, publikováno 3.8.2008 12:33, zhlédnuto 15202×

Klasifikace dnes?

Současná problematika hodnocení – klasifikace.

Tomáš Pavlas, publikováno 29.2.2008 0:00, zhlédnuto 9404×

Seminární práce - součást profilové maturitní zkoušky

O důvodech začlenění seminární práce do profilové maturitní zkoušky a jeho výhodách a nevýhodách.

Jaroslava Ježková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 5530×

Metodika skupinové práce a její hodnocení u žáků střední školy

Autorka shrnuje své zkušenosti s hodnocením a sebehodnocením žáků při skupinové práci a připomíná jejich výhody i rizika.

Věra Šedivá, publikováno 7.3.2007 0:00, zhlédnuto 10711×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 24739×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 53252×, 1 komentář

Literatura k hodnocení žáků

Vzhledem k tomu, že se problematika hodnocení za posledních 15 let velmi změnila, neuvádíme v seznamu u nás dostupné literatury tituly vydané před rokem 1990. Seznam budeme průběžně aktualizovat.

VÚP Praha, publikováno 11.10.2006 0:00, zhlédnuto 15771×

Evropské jazykové portfolio - motivace, reflexe a sebehodnocení žáků

Inspirace pro používání alternativního nástroje hodnocení výsledků vzdělávání v cizích jazycích.

PhDr. Milena Zbranková, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12640×

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 13528×

O hodnocení žáků ve Finsku

Autorka v příspěvku uvádí možné důvody školní úspěšnosti Finska. Zmiňuje se o kvalitní koncepci finského školství a zejména se věnuje velmi propracovanému systému hodnocení žáků, které se vyznačuje nápaditou…

Zuzana Maťašová, publikováno 1.11.2005 0:00, zhlédnuto 12795×

11 — 20 z celkem 21


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.8.2020 19:26
Fas
Chci se zeptat někoho zkušeného na elektřinu.Už dlouho řeším jeden problém.Když je…
14.8.2020 9:30
v blogu Vzdělavatel
OBSAH Úvod   Recenze: Svobodová, H. (2019). Outdoor Education in Geography: A Specific…
13.7.2020 10:21
Dobrý den, trvalý odkaz by neměl být problém např. u služby jdem.cz …
17.7.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 11. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.8.2020 9:24
Dobrý den, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Je toto dobrý překladač…
12.8.2020 14:47
Můžeme v lese najít houbu Vožobuli? Jak poznáme, která houba je jedlá a která jedovatá?…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
17.7.2020 14:26
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 6. 5. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
28.7.2020 16:09
fórum KLUB
Vyplnene.
12.8.2020 10:29
Obsah webináře bude zaměřen na získání informací o symptomatice Poruch autistického…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…