RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Nadaní žáci na gymnáziu a matematika 4. část

Spojitost mezi náměty k výuce matematiky, které byly zveřejněny před mnoha lety, s pojetím vzdělávání v RVP G.

Emil Calda, publikováno 12.3.2008 0:00, zhlédnuto 4055×

Nadaní žáci na gymnáziu a matematika 3. část

Spojitost mezi náměty k výuce matematiky, které byly zveřejněny před mnoha lety, s pojetím vzdělávání v RVP G.

Eva Zelendová, publikováno 1.2.2008 0:00, zhlédnuto 4696×

Nadaní žáci na gymnáziu a matematika 2. část

Spojitost mezi náměty k výuce matematiky, které byly zveřejněny před mnoha lety, s pojetím vzdělávání v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia.

Eva Zelendová, publikováno 14.11.2007 0:00, zhlédnuto 4450×

Nadaní žáci na gymnáziu a matematika 1. část

Spojitost mezi náměty k výuce matematiky, které byly zveřejněny před mnoha lety, s pojetím vzdělávání v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia.

Eva Zelendová, publikováno 13.11.2007 0:00, zhlédnuto 5063×

Koordinátoři poradenské podpory v oblasti péče o nadané žáky

Máte-li vytipovaného nadaného či talentovaného žáka, obraťte se na odborníky z pedagogicko-psychologických poraden.

David Heider, publikováno 21.6.2007 0:00, zhlédnuto 12669×, hodnocení: Hodnocení: 3

Proč by měl být učitel občanské výchovy informován o identifikaci nadání a nadprůměrné inteligenci?

Autorka ve svém příspěvku upozorňuje pedagogy na skutečnost, že se studijní výkony mimořádně nadaných žáků mohou pohybovat v rovině průměru i podprůměru. Dále se věnuje nutnosti změny v přístupu pedagogů k těmto…

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 22481×, hodnocení: Hodnocení: 3

11 — 16 z celkem 16
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
14.11.2019 21:25
matka
Proč se pořad brání je ty děti co jsou problémoví a co naše děti, proč mám odvádět…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
13.11.2019 15:15
Středa 27. 11. 2019, 20:00 Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce -…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…
13.11.2019 14:50
fórum Aktuality
- online setkání - středa 20. 11. 2019, 20:00 Dobový kontext obecných historických témat.…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:02
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Dotkni se sám sebe. Jsou…