RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová

Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 9.7.2009 15:53, zhlédnuto 7653×

Učitel a jeho žák – 4. část (pokračování) – žák Pavel J. Kopečný

Pokračování čtvrté části ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za…

Eva Zelendová, publikováno 6.5.2009 15:24, zhlédnuto 7289×

Učitel a jeho žák – 4. část – učitel Mirek Kovářík

Čtvrtá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Eva Zelendová, publikováno 23.4.2009 14:11, zhlédnuto 6286×

Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy,…

Simona Šedá, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto 19671×, hodnocení: Hodnocení: 3

Učitel a jeho žák – 2. část - učitel Emil Calda

Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, a jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 23.1.2008 0:00, zhlédnuto 10931×

Učitel a jeho žák – 1. část - učitel Karel Roháček

Připravili jsme si pro vás několik článků, ve kterých bychom se chtěli zaměřit na problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými…

Eva Zelendová, publikováno 21.11.2007 0:00, zhlédnuto 8922×

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 15210×, hodnocení: Hodnocení: 5

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.8.2019 22:09
Dobrý den, má vedoucí vychovatelka nárok na 21 hod plného úvazku při šesti odd. družiny…
22.8.2019 11:37
Všichni víme, jak je důležité dětem číst… V dnešní době rodiče raději dají…
23.8.2019 13:39
Václav Vojtěch, výjimečný muž. Když jsem poprvé na jeho příběh narazil začátkem 70.…
23.8.2019 10:30
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
11.8.2019 19:33
Dobrý den, mám tříletou zkušenost se studentskou firmou v rámci JACzech arch. moc mě…
17.8.2019 14:27
v blogu peutel
           Že by Domažlice ležely v mělkém dolíku? Nabyla jsem toho dojmu, během…
20.8.2019 21:12
\"To, co je důležité, je, že umělá inteligence nepracuje s žádnými dopředu danými…
22.8.2019 15:36
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
26.7.2019 10:35
Monika
Dobrý den, dívala jsem se na web školy a myslím, že tímto studiem kvalifikaci učitelky MŠ…
14.8.2019 11:35
Učíte na 1. stupni? Motivujete své žáky prostřednictvím knih nejen ke čtení, ale i k…
7.8.2019 10:55
K dalšímu studiu: China has started a grand experiment in AI education. It could reshape how…
22.8.2019 15:32
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV