RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová

Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 9.7.2009 15:53, zhlédnuto 7729×

Učitel a jeho žák – 4. část (pokračování) – žák Pavel J. Kopečný

Pokračování čtvrté části ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za…

Eva Zelendová, publikováno 6.5.2009 15:24, zhlédnuto 7341×

Učitel a jeho žák – 4. část – učitel Mirek Kovářík

Čtvrtá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Eva Zelendová, publikováno 23.4.2009 14:11, zhlédnuto 6356×

Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy,…

Simona Šedá, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto 19779×, hodnocení: Hodnocení: 3

Učitel a jeho žák – 2. část - učitel Emil Calda

Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, a jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 23.1.2008 0:00, zhlédnuto 11011×

Učitel a jeho žák – 1. část - učitel Karel Roháček

Připravili jsme si pro vás několik článků, ve kterých bychom se chtěli zaměřit na problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými…

Eva Zelendová, publikováno 21.11.2007 0:00, zhlédnuto 8986×

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 15342×, hodnocení: Hodnocení: 5

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2019 12:00
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 24. 5. 2019, 20:00 Jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit…
18.10.2019 15:31
v blogu peutel
         Ten příběh začal v roce 1995. To jsem už devátým rokem nebyla učitelkou na…
19.10.2019 14:33
výborné
18.10.2019 16:00
Skupina Průvodce RVP PV
16.10.2019 11:57
Webinář Čtení, to je zábava odvysíláme 24. 10. 2019. Dotazy můžete psát sem, ale…
18.10.2019 10:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
19.10.2019 5:00
Autor otevírá problém, o kterém se v Česku mluví více jak 50 let - přiměřenost učiva…
18.10.2019 15:58
Skupina Průvodce RVP PV
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
16.10.2019 9:54
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
15.10.2019 15:21
Dobrý den, osobně učím na osmiletém, tedy více méně navazuji na Vámi popsanou fázi 1.…
18.10.2019 15:56
Skupina Průvodce RVP PV