RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová

Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 9.7.2009 15:53, zhlédnuto 7812×

Učitel a jeho žák – 4. část (pokračování) – žák Pavel J. Kopečný

Pokračování čtvrté části ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za…

Eva Zelendová, publikováno 6.5.2009 15:24, zhlédnuto 7402×

Učitel a jeho žák – 4. část – učitel Mirek Kovářík

Čtvrtá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Eva Zelendová, publikováno 23.4.2009 14:11, zhlédnuto 6415×

Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy,…

Simona Šedá, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto 19911×, hodnocení: Hodnocení: 3

Učitel a jeho žák – 2. část - učitel Emil Calda

Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, a jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 23.1.2008 0:00, zhlédnuto 11095×

Učitel a jeho žák – 1. část - učitel Karel Roháček

Připravili jsme si pro vás několik článků, ve kterých bychom se chtěli zaměřit na problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými…

Eva Zelendová, publikováno 21.11.2007 0:00, zhlédnuto 9044×

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 15499×, hodnocení: Hodnocení: 5

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
6.12.2019 12:00
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
7.12.2019 8:50
Skupina Čtenářská gramotnost
Akce se konala 3. prosince 2019 v Olomouci na hejčínském gymnáziu. Stránka ukazuje…
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
5.12.2019 12:06
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za setkáním společenství praxe 1. stupně, které se konalo 27. 11. 2019 v ZŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:22
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
28.11.2019 18:45
Pěkný článek. Pokud má ale splnit svůj účel, pak by měl nabízet víc. Napsat vzávěru…
4.12.2019 10:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 4. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…