Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová

Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 9.7.2009 15:53, zhlédnuto 9923×

Učitel a jeho žák – 4. část (pokračování) – žák Pavel J. Kopečný

Pokračování čtvrté části ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za…

Eva Zelendová, publikováno 6.5.2009 15:24, zhlédnuto 8885×

Učitel a jeho žák – 4. část – učitel Mirek Kovářík

Čtvrtá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Eva Zelendová, publikováno 23.4.2009 14:11, zhlédnuto 7562×

Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy,…

Simona Šedá, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto 21795×, hodnocení: Hodnocení: 3

Učitel a jeho žák – 2. část - učitel Emil Calda

Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, a jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 23.1.2008 0:00, zhlédnuto 13209×

Učitel a jeho žák – 1. část - učitel Karel Roháček

Připravili jsme si pro vás několik článků, ve kterých bychom se chtěli zaměřit na problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými…

Eva Zelendová, publikováno 21.11.2007 0:00, zhlédnuto 10384×

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 19013×, hodnocení: Hodnocení: 5

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.9.2021 22:30
imim
Dobrý den,jsem ve škole nová a mám 1 hodinu Vv a 1 hodinu Pv týdně ve třídě dle uč.…
20.9.2021 15:20
Projekt PPUČ zve všechny zájemce o rozvoj gramotností na krátké vzdělávací akce, na…
13.9.2021 10:29
Odkaz jako reklama byl deaktivován. Redakce Metodického portálu RVP.CZ
19.8.2021 21:19
Skupina PPUČ
Digifolio náleží týmu workshopu „Oborové dny na Skálovce“. Workshop proběhl na…
21.9.2021 19:37
Ivana
Dobry den, potrebovala bych, prosim, vedet, v jake vyhlasce najdu definovanou napln prace vedouci…
15.9.2021 9:32
Středoškoláci si vyzkouší práci marketéra nebo projekťáka. Začínají oblíbené…
11.9.2021 7:24
Paní Milá nám podstrčila nenápadnou reklamu na službu, která nabízí pronájem…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
9.9.2021 13:17
Dominika
Dobrý den, nevíte prosím, zda má mateřská škola, kterou dítě navštěvovalo před…
13.9.2021 10:08
Možná už jste viděli některé díly seriálu Ochránce. Lukáš Vaculík jako školský…
10.9.2021 19:47
Dobrý den, měla bych na Vás otázku. Pracuji v menší firmě, ale za nějakou dobu nás…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…