RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 60

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Mentální mapování

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznávání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích…

Hana Krykorková, publikováno 6.12.2011 8:52, zhlédnuto 3823×, hodnocení: Hodnocení: 4

Zakletá tvořivost

Článek pojednává o tvořivosti a jejím významu v životě jedince. Vybízí k rozvíjení tvořivého myšlení v pedagogické praxi jak u žáků, tak u učitelů samých.

Blanka Rozehnalová, publikováno 6.12.2011 8:43, zhlédnuto 2912×

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Smysl

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznávání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích…

Hana Krykorková, publikováno 5.12.2011 10:37, zhlédnuto 3972×, hodnocení: Hodnocení: 4

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Otázka

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznávání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích…

Hana Krykorková, publikováno 5.12.2011 10:30, zhlédnuto 4111×, hodnocení: Hodnocení: 4

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Pomoc

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 1.12.2011 8:37, zhlédnuto 3569×, hodnocení: Hodnocení: 4

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Sebereflexe, metakognice a autoregulace

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 28.11.2011 9:10, zhlédnuto 9530×, hodnocení: Hodnocení: 4

Model rozvojetvorného školního učení – Diagnostika úkolové situace před jejím zadáním (PRE)

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 23.11.2011 8:51, zhlédnuto 3080×, hodnocení: Hodnocení: 4

Model rozvojetvorného školního učení ‒ Úkolová situace a její diagnostika

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 22.11.2011 13:53, zhlédnuto 2415×, hodnocení: Hodnocení: 4

Problémy s žákovskou motivací

Příspěvek přináší ukázku z publikace Jaký jsem učitel od Vladimíra Hrabala a Isabelly Pavelkové. Vybraná kapitola se zabývá tématem žákovské motivace ve vztahu k problematice školní nudy.

Doc. PhDr. Vladimír Hrabal, CSc., publikováno 5.9.2011 11:18, zhlédnuto 10549×, hodnocení: Hodnocení: 4

Gender ve vzdělávání dětí a mládeže

Článek pojednává o odlišnosti mezi muži a ženami, původu této odlišnosti, genderu a jeho vlivu v oblasti vzdělávání. Popisuje jednotlivé teorie vzniku této odlišnosti: teorii sociálního konstruktivismu, biologického…

Lucie Zormanová, publikováno 18.8.2011 12:38, zhlédnuto 14089×, hodnocení: Hodnocení: 3

41 — 50 z celkem 60
«« « 1 2 3 4 5 6 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.10.2020 10:25
Jana Smekalová
Zajímavou prezentaci jsem našla tady https://slideplaye r.c z/ slide/3174068/ Dole je tam i…
30.10.2020 16:55
Vydavatelství Pedagogické fakulty UK letos vydalo „Cvičebnici k rozvoji filosofického…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.10.2020 18:20
Vážený pane Šujane, děkujeme, že využíváte náš modul Obrázky, věříme, že je to…
29.10.2020 10:23
Učitel na 1. stupni ZŠ není sice logoped, ale i tak by mohl pomoci dětem, které mají…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
29.10.2020 10:19
Webinář nabízí seznámení se specifiky syndromu vyhoření ve školském prostředí. Na…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…