RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 218

Jak (ne)používat technologie – díl 4.: e-mail

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 29.5.2019 0:00, zhlédnuto 1742×, 1 komentář

Třídní učitel 2.0 – díl 4.: videa

Čtvrtý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na videa a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 22.5.2019 0:00, zhlédnuto 1246×

Jak (ne)používat technologie – díl 3.: notifikace a pre/prokrastinace

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 1.5.2019 0:00, zhlédnuto 1947×

Třídní učitel 2.0 – díl 3.: fotografie

Třetí díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na fotografie a jejich sdílení.

Jaroslav Mašek, publikováno 24.4.2019 0:00, zhlédnuto 2232×, 2 komentáře

Jak (ne)používat technologie – díl 2.: pracovní workflow

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 3.4.2019 0:00, zhlédnuto 1975×, 1 komentář

Třídní učitel 2.0 – díl 2.: texting a kalendář

Druhý díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie se zaměřením na texting a kalendář.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.3.2019 0:00, zhlédnuto 1188×

Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího…

Jaroslav Mašek, publikováno 27.2.2019 0:00, zhlédnuto 1809×, 1 komentář

Třídní učitel 2.0 – díl 1.: e-mail

První díl seriálu o tom, jak třídní učitel používá technologie, se zaměřuje na e-mailovou komunikaci.

Jaroslav Mašek, publikováno 20.2.2019 0:00, zhlédnuto 2478×, 3 komentáře

E-portfolio pro učitele II.

Článek se věnuje praktičtějším aspektům tvorby učitelského portfolia – od jednotlivých možných sekcí webu až po nástroje, které je možné pro jeho tvorbu využít.

Michal Černý, publikováno 16.1.2019 9:35, zhlédnuto 2044×, hodnocení: Hodnocení: 5

E-portfolio pro učitele I.

Článek se věnuje možnostem učitelského e-portfolia. Ukazuje na některé jeho rysy, které je možné zvažovat při jeho tvorbě a o kterých je vhodné přemýšlet, ať již z pozice tvůrce portfoliového webu nebo jako mentor či…

Michal Černý, publikováno 15.1.2019 10:35, zhlédnuto 3168×, hodnocení: Hodnocení: 5

1 — 10 z celkem 218
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2019 12:00
fórum Aktuality
- online setkání - čtvrtek 24. 5. 2019, 20:00 Jak vzbudit zájem, zvýšit výkon a zapojit…
18.10.2019 15:31
v blogu peutel
         Ten příběh začal v roce 1995. To jsem už devátým rokem nebyla učitelkou na…
19.10.2019 14:33
výborné
18.10.2019 16:00
Skupina Průvodce RVP PV
16.10.2019 11:57
Webinář Čtení, to je zábava odvysíláme 24. 10. 2019. Dotazy můžete psát sem, ale…
18.10.2019 10:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
19.10.2019 5:00
Autor otevírá problém, o kterém se v Česku mluví více jak 50 let - přiměřenost učiva…
18.10.2019 15:58
Skupina Průvodce RVP PV
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
16.10.2019 9:54
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
15.10.2019 15:21
Dobrý den, osobně učím na osmiletém, tedy více méně navazuji na Vámi popsanou fázi 1.…
18.10.2019 15:56
Skupina Průvodce RVP PV