Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 226

Vizualizace dat jako výukový prostředek budoucnosti

Tento článek představuje myšlenku využití vizualizace dat ve výuce a zároveň poskytuje přehled nejznámějších, nejpoužívanějších či nejzajímavějších příkladů takových nástrojů.

Andrea Patáková, publikováno 8.2.2010 0:00, zhlédnuto 6080×, 1 komentář

Služby internetu 2. generace a jejich vliv na výchovu

Článek směřuje pozornost k bakalářské práci autorky, která se zabývá vlivem služeb internetu 2. generace na výchovu.

Andrea Patáková, publikováno 15.9.2009 0:00, zhlédnuto 1588×

Školní sbor se proslavil na YouTube

Článek popisující mimořádně úspěšný školní sbor z NewYorku, jehož činnost má významný dopad na výukové výsledky jeho členů.

Bořivoj Brdička, publikováno 25.8.2009 0:00, zhlédnuto 3808×

Jaká je budoucnost pedagogického výzkumu?

Článek popisující nové možnosti, které znalost skutečných dat o chování lidí na internetu dává pedagogickému výzkumu.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.3.2009 0:00, zhlédnuto 4580×

Konektivismus - teorie vzdělávání v prostředí sociálních sítí

Studie vysvětlující základní myšlenky nové didaktické teorie zvané konektivismus, s níž přišli George Siemens a Stephen Downes a dosud nebyla všeobecné uznána.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.9.2008 0:00, zhlédnuto 22586×, 2 komentáře

Vzdělávání v Informační společnosti - Bangemannův projev na semináři Evropského parlamentu

Výtah z přednášky Dr. Martina Bangemanna, člena Evropské komise, přednesené 22. 4. 1997 v Evropském parlamentu v Bruselu na semináři ICL nazvaném: "Podpora evropských kulturních hodnot v informační společnosti."

Ivo Zajíc, publikováno 22.4.1997 0:00, zhlédnuto 4347×

221 — 226 z celkem 226


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 12:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 1. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…