RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2878

Počet obyvatel na Zemi, přirozená měna obyvatelstva

Interaktivní prezentace s úkoly pro samostatnou práci na PC. Přílohou je pracovní list.

Mgr. Jan Zicha, publikováno 29.1.2018 8:50, zhlédnuto 1501×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Logaritmické stupnice – světová megaměsta

Materiál je určený pro práci s žáky, kteří mají o geografii bližší zájem, tedy zejména ve volitelných předmětech ve vyšších ročnících. Využívá prakticky učivo matematiky. Je vhodné žáky upozornit, že s…

Petr Tišl, publikováno 16.1.2018 8:58, zhlédnuto 1440×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Vzpomínková výročí a výuka dějepisu

Článek analyzuje funkci vzpomínkových výročí ve výuce dějepisu.

Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D., publikováno 15.1.2018 9:54, zhlédnuto 1817×, 1 komentář

Tropické cyklóny versus tornáda

Výuková prezentace podněcující žáky k aktivitě. K plnění úkolů mohou využívat smartphony/tablety. V závěru prezentace je odkaz na online kvíz.

Mgr. Markéta Pravdová, publikováno 4.1.2018 9:16, zhlédnuto 1056×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Komunikace klient–server (CS Unplagged)

Článek popisuje možnou aktivitu v hodinách informační technologie a přibližuje výukovou aktivitu, která využívá metody CS Unpluged. Tato metoda se zaměřuje na vyučování počítačových technologií bez použití…

Petr Brand, publikováno 20.12.2017 10:05, zhlédnuto 1973×, hodnocení: Hodnocení: 2

Jak učím matematiku II

Článek je druhým dílem dvojdílného seriálu o metodách, nástrojích a zkušenostech, které ve výuce matematiky používám, které se mi osvědčily a které vedou k vyšší motivovanosti žáků.

Mgr. Petr Němec, publikováno 12.12.2017 9:10, zhlédnuto 4687×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Jak učím matematiku I

Článek je prvním dílem dvojdílného seriálu o metodách, nástrojích a zkušenostech, které ve výuce matematiky používám, které se mi osvědčily a které vedou k vyšší motivovanosti žáků.

Mgr. Petr Němec, publikováno 11.12.2017 13:15, zhlédnuto 5175×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 2

Jak na obrázky v prezentacích II

Článek je druhým dílem v sérii dvou článku, které se věnují základním činnostem při práci s obrázky v prezentacích. První díl s názvem Jak na obrázky v prezentacích I je zaměřen na činnosti vložení, změna…

Mgr. Petr Němec, publikováno 23.11.2017 9:31, zhlédnuto 3069×, hodnocení: Hodnocení: 4

Automatizace online procesů: pomoc při správě PLE i pomoc s digitálním prostředím

Článek popisuje možnosti využití IFTTT při propojování různých online služeb pro osobní potřebu i školní využití.

Michal Černý, publikováno 22.11.2017 9:37, zhlédnuto 3426×, hodnocení: Hodnocení: 4

Jak na obrázky v prezentacích I

Článek je prvním dílem v sérii dvou článku, které se věnují základním činnostem při práci s obrázky v prezentacích. Tento první díl s názvem Jak na obrázky v prezentacích I je zaměřen na činnosti vložení, změna…

Mgr. Petr Němec, publikováno 21.11.2017 10:34, zhlédnuto 5283×, hodnocení: Hodnocení: 4

91 — 100 z celkem 2878


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV