RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2912

Obojživelníci, plazi

Hra sloužící k zopakování a utřídění učiva o obojživelnících a plazech. Vede ke strategickému myšlení.

Bc. Jana Míková, publikováno 22.6.2011 14:18, zhlédnuto 4766×, hodnocení: Hodnocení: 2

Španělsko

Podrobná prezentace o Španělsku.

Mgr. Nina Hudcová, publikováno 22.6.2011 14:06, zhlédnuto 7013×, hodnocení: Hodnocení: 3

Riskuj – botanika

Materiál vychází ze vzdělávací oblasti Člověk a příroda, vzdělávacího oboru Biologie, Biologie rostlin. Zábavným způsobem na principu soutěže Riskuj se zde opakují jednotlivé orgánové soustavy rostlin a některá…

Mgr. Věra Pavlátová, publikováno 22.6.2011 11:13, zhlédnuto 4140×, hodnocení: Hodnocení: 3

Paryby, ryby

Hra určená k zopakování látky o parybách a rybách (stavba těla, zástupci). Podporuje i strategické uvažování žáků.

Bc. Jana Míková, publikováno 22.6.2011 10:49, zhlédnuto 4861×, hodnocení: Hodnocení: 3

Implementace vzdělávání pro udržitelný rozvoj v ČR

V implementaci VUR se uplatňují dva protichůdné modely, tzv. bottom-up a top-down implementace, které jsou představeny na příkladech Skotska a Německa. Ve Velké Británii dosud nebylo VUR ukotveno na národní úrovni, i zde však…

PhDr. Tereza Vošahlíková, publikováno 21.6.2011 14:24, zhlédnuto 5676×

Od zasnění k zrcadlení: Rekonstrukce vývoje jednoho tématu

Text mapuje vývoj tématu, od kresebných studií po prostorové vyjádření.

Jiří Kovařík, publikováno 20.6.2011 14:35, zhlédnuto 4268×

Malované město

Příspěvek naznačuje jednu z cest muzeopedagogické aktivity, kterou ilustruje na uskutečněném příkladu zaměřeném na tematiku města a jeho proměněné tváře. Ten proběhl na pozadí konkrétní výstavy nazvané „Malovaný…

Petr Drkula, publikováno 20.6.2011 14:30, zhlédnuto 12960×, hodnocení: Hodnocení: 4

Savci

Hra slouží jako opakování a utřídění učiva o savcích. Současně rozvíjí strategické uvažování žáků.

Bc. Jana Míková, publikováno 20.6.2011 10:49, zhlédnuto 5942×, hodnocení: Hodnocení: 2

Implementace vzdělávání pro udržitelný rozvoj ve Skotsku a Německu

V implementaci VUR se uplatňují dva protichůdné modely, tzv. bottom-up a top-down implementace, které jsou představeny na příkladech Skotska a Německa. Ve Velké Británii dosud nebylo VUR ukotveno na národní úrovni, i zde však…

PhDr. Tereza Vošahlíková, publikováno 17.6.2011 15:08, zhlédnuto 6240×

Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost

Článek přináší kapitolu Vymezení pojmu přírodovědná gramotnost z publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 17.6.2011 14:55, zhlédnuto 4770×

1261 — 1270 z celkem 2912


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
3.7.2020 14:00
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
3.7.2020 13:39
Česká rozvojová agentura podporuje trojstranné projekty českých organizací. Jedním…
29.6.2020 22:32
Článek obsahuje podnětné aktivity na základě zajímavého a atraktivného tématu.…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
2.7.2020 13:29
Sluníčko svítí, květiny kvetou a bazén volá. Ano vážení, léto je konečně tu.…
27.6.2020 8:52
Ještě si v této souvislosti dovolím připomenout, že jsme o tom, jak dopadlo ověřování…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…