- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Skutečná délka úsečky sklopením
Mongeovo promítání – určení skutečné velikosti úsečky sklopením rozdílového trojúhelníku a výpočtem.
Řez válce obecnou rovinou
Řešení řezu pomocí osové afinity (stereometrie).
Chemická analýza historických materiálů a objektů kulturního dědictví – Aktivity
Článek obsahuje popisy zkoumání konkrétních předmětů za použití zobrazovacích metod a infračervené spektroskopie, ukázky spekter s vysvětlením, postupy, jak se ze spektra určí, o kterou látku jde. V příloze naleznete…
Využití služby Posterous
Ukázka možností použití webové služby Posterous ve výuce. Tento způsob práce se nemusí omezit pouze na výuku informatiky, ale je snadno realizovatelný v každém předmětu.
Variace bez opakování
Pracovní list sloužící k odvození vzorce pro variace bez opakování a k jejich následnému procvičení ve slovních úlohách.
Množiny
Prezentace obsahuje úvod do teorie množin, základní charakteristiky, operace a Vennovy diagramy. Na prezentaci navazuje pracovní list, kde si žáci mohou danou problematiku vyzkoušet.
Islámský fundamentalismus
Výkladová prezentace se zabývá islámským fundamentalismem po roce 1945. Obsahuje stručnou charakteristiku fundamentalismu, resp. islamismu a zaměřuje se na jeho ideové zdroje – především učení S. Qutba. Věnuje se vzestupu…
Chemická analýza historických materiálů a objektů kulturního dědictví
Článek v obecné rovině vysvětluje, na co je třeba se zaměřit při zkoumání historických objektů a metodu infračervené spektroskopie. Článek je výstupem evropského projektu Chemistry is All Around Us (CIAAU), v němž…
Exkurze ve výuce
Exkurze jsou důležitou součástí výuky. Jejich přínos pro žáky do značné míry závisí na promyšlené přípravě učitele.
Rozpoznání potenciálně rizikových kontaktů online
Virtuální prostředí internetu a jeho služeb umožňuje velice rychlé navazování kontaktů mezi lidmi a komunikaci. Jak ale poznat kontakt, který pro uživatele představuje přínos, od toho, který je pro něj rizikem? Neexistuje…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti, která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|