- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Projektová výuka v předmětu fyzika ve střední škole
Snažil jsem se formulovat otázku, která mě – jako učitele fyziky v gymnáziu – velmi zajímá: Čím by se měla vyznačovat kvalitní výuka fyziky? Vzápětí mě taky napadly další otázky: Kdo nebo co rozhoduje o tom, zda daná…
Středověká řemesla
Žáci si rozšiřují slovní zásobu o některé dnes již zastaralé výrazy. Učí se rozeznávat historismy a archaismy. Procvičují si některé jevy z oblasti nauky o významu slov, tvarosloví a slovotvorby.
Konzervatismus a liberalismus
Text porovnávající konzervativní a liberální myšlení doplněný několika úkoly.
Irregular Verbs
Žák si procvičí anglická nepravidelná slovesa. Cvičení je založeno na hledání chyb ve všech tvarech anglických nepravidelných sloves. Chybnou formu okomentuje v angličitně.
Závěrečný test z učebnice Themen 1 (1.–8. lekce)
Test se skládá ze 4 částí: slovní zásoba, gramatika, čtení s porozuměním, překlad. Každá část má 10 úloh (z každé lekce přibližně 1 úloha). Lze kombinovat s 2. závěrečným testem z učebnice Themen 1 (8., 9. lekce)+…
Zakladatel politologie
Tento pracovní list je určen k aktivnímu pochopení pojmu machiavelismus. Žáci by si měli sami utvořit názor na renesančního myslitele Machiavelliho a umět obhájit své postoje k myšlenkám v jeho díle Vladař.
Co je to scaffolding v CLILu?
Příspěvek volně navazuje na text uveřejněný na tomto portálu pod názvem Pojetí CLIL a bilingvní výuky. Konkrétně se tento příspěvek věnuje jedné z klíčových opor metody CLIL, scaffoldingu.
Závěrečný test z učebnice Themen 1 (9.–10. lekce) + Themen 2 (1.–6. lekce)
Test se skládá ze 4 částí: slovní zásoba, gramatika, čtení s porozuměním, překlad. Každá část má 10 úloh (z každé lekce přibližně 1 úloha). Lze kombinovat s 1. závěrečným testem z učebnice Themen 1 (1.-8. lekce)
Projektová výuka realizovaná v terénu
Pojem mezipředmětové vazby je v poslední době zmiňován ve všech pádech. Pozornost pedagogů i nepedagogické veřejnosti je stále více směřována k uvedenému pojmu. Žáci by dle současných metod měli být vzděláváni tak,…
Klikací slepá mapa - moře a oceány světa
Interaktivní slepá mapa k procvičení místopisu moří a oceánu světa pracující ve webovém prohlížeči. Po uložení a následném rozbalení souboru zip. je nutné otevřít soubor mapa.htm. Poté již můžete klikat do slepé…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|