- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Tělní pokryv, kožní soustava – Fylogeneze
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů. Prezentace by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k fylogenezi kožní soustavy živočichů. Z prezentace lze snadno…
Napříč Afrikou – Po stopách Egu a Babu
Interaktivní hra k procvičení regionální geografie Afriky.
Slavné dny pro SŠ: Den, kdy byl dobyt jižní pól
Aktivita vede k zamyšlení nad mimořádnou osobností Roalda Amundsena. Zabývá se nejen jeho objevitelskými, ale i morálními vlastnostmi.
Francie
Interaktivní prezentace pro práci na PC. Přílohou je pracovní list. Pro bezchybné zobrazení doporučujeme tento DUM spustit v programu Microsoft Office 2003.
Opěrná soustava – Fylogeneze
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů. Prezentace by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k fylogenezi opěrné soustavy živočichů. Z prezentace lze snadno…
Zariskuj si v Africe
Interaktivní hra opakující znalosti z regionální geografie Afriky. Hra je inspirována televizní hrou Riskuj.
Rozvoj klíčových kompetencí v jazykové výuce prostřednictvím mezinárodní spolupráce
Tento článek pojednává o portálu www.etwinning.net, na kterém si lze založit profil a vyhledat si partnerskou školu v největší evropské komunitě učitelů.
Hormonální soustava – fylogeneze
Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů. Prezentace by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k výuce fylogeneze hormonální soustavy živočichů. Z prezentace lze…
Slavné dny pro SŠ: Den, kdy padla berlínská zeď
Žáci jsou prostřednictvím aktivity seznámeni se situací v Německu po druhé světové válce. Mírně provokující název lekce má být nejen mediálně přitažlivým, ale také komplikujícím relativně jasně a spořádaně…
Fotosyntéza aneb co dělá rostlina, když má hlad
Celá hodina probíhá metodou kritického myšlení. V úvodní evokační fázi žáci samostatně řeší problémovou úlohu, po jejímž vyřešení přecházejí ke skupinovému brainstormingu na téma fotosyntéza. Nakonec formulují…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|