RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2919

Inspirace k realizaci průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech

Článek shrnuje principy a východiska průřezového tématu společně s jeho přínosy a přístupy k realizaci.

Eliška Walterová, publikováno 6.9.2004 0:00, zhlédnuto 8102×

Environmentální výchova – inspirace k realizaci průřezového tématu

Environmentální výchova umožňuje kromě tradičního frontálního způsobu výuky využití jiných výukových postupů. Při její realizaci lze využít zkušeností různých neziskových organizací, které se touto problematikou…

Svatava Janoušková, publikováno 3.9.2004 0:00, zhlédnuto 7468×

Inspirace k realizaci průřezového tématu Multikulturní výchova

Základní didaktické zásady a doporučené zdroje k výuce průřezového tématu.

Marie Rokosová, publikováno 3.9.2004 0:00, zhlédnuto 6666×

Multikulturní výchova; problémy spojené s její realizací

Začlenění multikulturní výchovy (je akceptována v Rámcových vzdělávacích programech pro základní a gymnaziální vzdělávání) do vzdělání je potřebné, jeho realizace však není jednoduchá. Cílem multikulturní výchovy…

Jan Průcha, publikováno 2.9.2004 0:00, zhlédnuto 27302×

Ke koncepci vzdělávacího oboru Zeměpis (Geografie) v RVP ZV

Článek obsahuje přiblížení koncepce oboru v RVP ZV.

Josef Herink, publikováno 1.9.2004 0:00, zhlédnuto 11374×

Pojetí Výtvarné výchovy v rámci vzdělávací oblasti Umění a kultura

Pojetí výtvarné výchovy, proměna vzdělávacího obsahu, doporučení pro rozpracování učiva do osnov školního vzdělávacího programu

Markéta Pastorová, publikováno 4.8.2004 0:00, zhlédnuto 22117×

Ke koncepci vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV

Materiál shrnuje postavení, pojetí, metody a obsah vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV. Tento obor je chápán jako nezbytný pro hlubší proniknutí do podstaty fyzikálních jevů, které nás obklopují, i k lepšímu pochopení…

Jan Maršák, publikováno 3.8.2004 0:00, zhlédnuto 8947×

Pojetí oboru Dějepis v RVP ZV

Pojetí dějepisu v RVP ZV a obecná doporučení k jednotlivým tematickým částem.

Dagmar Hudecová, publikováno 29.7.2004 0:00, zhlédnuto 9168×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU II.

V rámci Lisabonského procesu bylo identifikováno 8 oblastí klíčových kompetencí coby základ evropských vzdělávacích systémů. Tato „klíčová osmička“ je podrobněji definována zejména v příloze článku.

Lucie Hučínová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 19488×, hodnocení: Hodnocení: 5

2911 — 2919 z celkem 2919


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
14.10.2020 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 14. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
14.10.2020 10:35
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 13. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
18.10.2020 11:26
Prosím o stažení tohoto zcela diletantského a zavádějícího článku se spoustou věcných…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…