RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2919

Výchova k sociálním dovednostem – inspirace k realizaci

Autor nabízí několik cest k začlenění průřezového tématu do práce školy. (Pozn. red.: Nynější verze RVP GV používá pro toto průřezové téma název Osobnostní a sociální výchova.)

Josef Valenta, publikováno 6.9.2004 0:00, zhlédnuto 6691×

Inspirace k realizaci průřezového tématu Multikulturní výchova

Základní didaktické zásady a doporučené zdroje k výuce průřezového tématu.

Marie Rokosová, publikováno 3.9.2004 0:00, zhlédnuto 6666×

Environmentální výchova – inspirace k realizaci průřezového tématu

Environmentální výchova umožňuje kromě tradičního frontálního způsobu výuky využití jiných výukových postupů. Při její realizaci lze využít zkušeností různých neziskových organizací, které se touto problematikou…

Svatava Janoušková, publikováno 3.9.2004 0:00, zhlédnuto 7469×

Multikulturní výchova; problémy spojené s její realizací

Začlenění multikulturní výchovy (je akceptována v Rámcových vzdělávacích programech pro základní a gymnaziální vzdělávání) do vzdělání je potřebné, jeho realizace však není jednoduchá. Cílem multikulturní výchovy…

Jan Průcha, publikováno 2.9.2004 0:00, zhlédnuto 27340×

Ke koncepci vzdělávacího oboru Zeměpis (Geografie) v RVP ZV

Článek obsahuje přiblížení koncepce oboru v RVP ZV.

Josef Herink, publikováno 1.9.2004 0:00, zhlédnuto 11383×

Pojetí Výtvarné výchovy v rámci vzdělávací oblasti Umění a kultura

Pojetí výtvarné výchovy, proměna vzdělávacího obsahu, doporučení pro rozpracování učiva do osnov školního vzdělávacího programu

Markéta Pastorová, publikováno 4.8.2004 0:00, zhlédnuto 22126×

Ke koncepci vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV

Materiál shrnuje postavení, pojetí, metody a obsah vzdělávacího oboru Fyzika v RVP ZV. Tento obor je chápán jako nezbytný pro hlubší proniknutí do podstaty fyzikálních jevů, které nás obklopují, i k lepšímu pochopení…

Jan Maršák, publikováno 3.8.2004 0:00, zhlédnuto 8953×

Pojetí oboru Dějepis v RVP ZV

Pojetí dějepisu v RVP ZV a obecná doporučení k jednotlivým tematickým částem.

Dagmar Hudecová, publikováno 29.7.2004 0:00, zhlédnuto 9175×

Klíčové kompetence – nová výzva z EU II.

V rámci Lisabonského procesu bylo identifikováno 8 oblastí klíčových kompetencí coby základ evropských vzdělávacích systémů. Tato „klíčová osmička“ je podrobněji definována zejména v příloze článku.

Lucie Hučínová, publikováno 29.6.2004 0:00, zhlédnuto 19502×, hodnocení: Hodnocení: 5

2911 — 2919 z celkem 2919


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
23.10.2020 14:33
Setkání se bude věnovat zkušenostem učitelů se vzdálenou výukou. Seznámíme se s tím,…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 17:28
Martin
Ahoj, jdu na s.š zemědělskou a nevím se rozhodnout mezi oborem přírodovědné lyceum nebo…
22.10.2020 8:30
Jak moc jsou aktivní učitelé na sociálních sítích? Je mezioborová spolupráce možná? To…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 8:57
Škola Online- nedoporučuji Pomalá Na telefonu nepoužitelná Nesrozumitelný interface
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…