- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Proč zapojit studenty do překladu softwaru a jak na to
Možná si říkáte, že „překládat software“ bude jistě činnost nudná, časově a odborně náročná a tak trochu z jiné planety. Pokusím se vysvětlit, proč si myslím, že jde o ideální náplň hodin informatiky studentů…
Jak děti naučit, co je to ageismus
Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy.
Konstrukce lekcí k tématu Mezigenerační vztahy a stárnutí v 7 otázkách a odpovědích
Na začátku každé výuky si učitel musí odpovědět na sedm otázek – proč, koho, co, kdy, jak, za jakých podmínek a s jakými očekávanými efekty chce vyučovat. Postupně si na tyto otázky budeme odpovídat i my.
Přechodné děje
Materiál je určen pro výuku fyziky na SŠ (dle zařazení v ŠVP). Zahrnuje: 1. výklad učiva; 2. cvičení – příklady; 3. obrazovou část.
Moje místo
Praktický článek z materiálu Mgr. Blanky Pešoutové o mezigeneračních vztazích, rodině a sžití s místem původu žáků.
Pět základních dovedností, které by měl umět každý uživatel textového procesoru (tedy i děti)
Proč zrovna pět a proč právě těchto pět? Domnívám se na základě svých zkušeností, že tohle minimum postačuje pro bezproblémové vytváření dokumentů a spolupráci s ostatními. Jsem toho názoru, že učitelé na…
Přenos
Prezentace je určena pro výuku fyziky na SŠ. Obsahuje výklad učiva, cvičení a obrazový materiál. Materiál přibližuje průběh při přenosu elektrické energie.
Transformátor
Prezentace je určena pro výuku fyziky na SŠ. Obsahuje výklad učiva, cvičení a obrazový materiál. Transformátor je důležitou součástí přenosové soustavy energetiky.
Generátor
Prezentace na téma generátor je určena pro výuku fyziky na SŠ. Obsahuje výklad učiva, cvičení a obrazový materiál.
Tvůrčímu psaní ve výuce ano!
Článek nabízí podnětnou recenzi publikace \"Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání\", kterou připravil kolektiv autorů pod vedením Zbyňka Fišera na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
16.1.2021 16:19
Petr
fórum Matematická gramotnost
Napište obecnou rovnici roviny procházející průsečíkem rovin x + 2y + z − 5 = 0 2x + 3y…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|