- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Cizí jazyky interaktivně v podmínkách Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Článek informuje o projektu Masarykovy obchodní akademie v Jičíně, který probíhal ve spolupráci s dalšími 26 středními školami České republiky a který byl realizovaný v rámci Operačního programu Vzdělávání pro…
Fryderyk Chopin
Cílem DUMu je seznámení žáků hudební výchovy na gymnáziu se životem a dílem F. Chopina. Aktivními činnostmi jsou test, křížovka, poslech.
Einsteinovy hádanky a jiné hlavolamy
Vybraných sedm hádanek z publikace Einsteinovy hádanky a jiné hlavolamy může posloužit jako trénink mozku, který můžete zařadit do vyučování. Úvodní Einsteinovu hádanku dokáže prý vyřešit jen 2% lidí, budou mezi ně…
Weber, Schubert
Cílem DUMu je seznámení žáků hudební výchovy na gymnáziu se životem a dílem C. M. von Webera a F. Schuberta. Aktivními činnostmi jsou test a křížovka.
Úvod do romantismu
Cílem DUMu je seznámení žáků hudební výchovy na gymnáziu s úvodem do hudebního romantismu, příčinami jeho vzniku, charakteristickými znaky atd. Materiál obsahuje také pohled do oblastí jiných uměleckých oborů. Aktivními…
Aplikace tématu Biodiverzita a její ohrožení ve vzdělávání
Téma „Biodiverzita a její ohrožení“ patří mezi témata, která jednak poskytují prostor pro efektivní vytváření mezipředmětových vazeb, jednak nabízí značnou příležitost pro vysvětlení některých obecných…
Základní informace k tématu Biodiverzita a její ohrožení
Biodiverzita neboli biologická rozmanitost bývá nejčastěji vyjadřována na úrovni jednotlivých rostlinných a živočišných druhů. Můžeme ji však zkoumat i na úrovni nižších taxonomických jednotek než je druh (biodiverzita…
Kdy zaťukalo na dveře jaro roku 1806 a kdy roku 2013?
Koncem minulého století jsme se učili, že jaro začíná každý rok 21. března. Nyní se však objevují informace, že jaro začíná již 20. března. Jak je to možné? Jak to tedy vlastně s počátkem jara je?
Richard Wagner
Cílem DUMu je seznámit žáky hudební výchovy na gymnáziu se životem a dílem Richarda Wagnera. Aktivními činnostmi jsou: test, křížovka, práce s internetem, poslech.
Využití programu Derive při výuce žáků v 9. ročníku základní školy
Příspěvek demonstruje použití systému počítačové algebry Derive při výuce matematiky na druhém stupni základní školy. Teoretická část příspěvku se zabývá analýzou využití algebraického software na základní škole…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlašte se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika "Imaginární elektronická tužka" vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|
21.2.2021 22:38
Pepen
I my jsme se docela dost nedávno zabývali ve školce ekologií a hledali jsme si i na internetu…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
8.2.2021 13:21
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
|
|