- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Nejčastější dotazy k cizím jazykům a RVP ZV
V příspěvku uvádíme nejčastější dotazy k výuce cizích jazyků v základních školách.
Essen und Trinken
Prezentace obsahuje návrh projektu k tématu Essen und Trinken. Jedná se o formy skupinové práce např. při rozšiřování slovní zásoby, při určování členu, při zpracování prezentace či projektu.
Představitel českého surrealismu
Pracovní list věnovaný představiteli českého surrealismu Vítězslavu Nezvalovi. Úkoly v něm obsažené mají žákům pomoci pochopit odlišnosti surrealismu oproti tradiční poezii.
Virtuální hospitace - Český jazyk a literatura: W. Shakespeare - Sonety
Žáci se pokusí o interpretaci vybraných Shakespearových sonetů. V hodině bude převažovat kooperativní učení – metoda skládankového učení.
Travelling and Means of Transport
Materiál je určen pro mírně pokročilé žáky. Zaměřuje se na syntax a slovosled, vše v rámci tématu Travelling. Druhá část úkolu je zaměřena na produktivní činnost žáků v oblasti daného tématu (výhody a nevýhody…
Hledáme protiklady
Jazyková hra pro zpestření výuky podle učebnice Raduga 1. Hra je zaměřena na procvičování a opakování jazykového učiva.
Středověká řemesla
Žáci si rozšiřují slovní zásobu o některé dnes již zastaralé výrazy. Učí se rozeznávat historismy a archaismy. Procvičují si některé jevy z oblasti nauky o významu slov, tvarosloví a slovotvorby.
Irregular Verbs
Žák si procvičí anglická nepravidelná slovesa. Cvičení je založeno na hledání chyb ve všech tvarech anglických nepravidelných sloves. Chybnou formu okomentuje v angličitně.
Závěrečný test z učebnice Themen 1 (1.–8. lekce)
Test se skládá ze 4 částí: slovní zásoba, gramatika, čtení s porozuměním, překlad. Každá část má 10 úloh (z každé lekce přibližně 1 úloha). Lze kombinovat s 2. závěrečným testem z učebnice Themen 1 (8., 9. lekce)+…
Co je to scaffolding v CLILu?
Příspěvek volně navazuje na text uveřejněný na tomto portálu pod názvem Pojetí CLIL a bilingvní výuky. Konkrétně se tento příspěvek věnuje jedné z klíčových opor metody CLIL, scaffoldingu.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.2.2021 21:54
Emma
fórum Ostatní témata
Nechali jste si někdy zpracovat podklad pro svoji školní práci od firem, které se na toto…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika „Imaginární elektronická tužka“ vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|