- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Ah, les voitures!
Žáci si pomocí pracovního listu zopakují plus-que-parfait. Žák přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Oblečení
Pracovní list k tématu oblečení je určen k procvičení slovní zásoby a skloňování přídavných jmen.
Přídavná jména – procvičování
Pracovní list slouží k procvičování stupňování přídavných jmen, tvorbě komparativu a superlativu přídavných jmen, procvičování slovní zásoby v oblasti přídavných jmen a tvorbě antonym.
Lʹappartement de mes rêves
Student si pomocí pracovního listu zopakuje futur antérieur. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Et vos passe-temps...?
Student si pomocí pracovního listu zopakuje souslednost časovou. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Comment passer la soirée
Student si pomocí pracovního listu zopakuje osobní zájmena samostatná a nepravidelná slovesa venir, aller, devenir. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Paris
Student si pomocí pracovního listu zopakuje conditionnel présent. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Přídavná jména, stupňování přídavných jmen
Pracovní list slouží k procvičování slovní zásoby přídavných jmen a jejich stupňování.
Comment avez-vous passé votre week-end?
Student si pomocí pracovního listu zopakuje passé composé s etre a shodu příčestí minulého. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Si on allait voir une exposition?
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje voix passive. Žák přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|