RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 168

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 33

Tento článek je devátým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 26.5.2011 13:19, zhlédnuto 2726×

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 32

Tento článek je osmým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 25.5.2011 9:48, zhlédnuto 3059×

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 31

Tento článek je sedmým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 20.5.2011 14:52, zhlédnuto 2594×

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 30

Tento článek je šestým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 19.5.2011 12:48, zhlédnuto 3426×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 19

Tento článek je pátým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 18.5.2011 13:28, zhlédnuto 2865×

Čtenářská gramotnost – anotované odkazy

Článek obsahuje anotované informační zdroje k tématu čtenářské gramotnosti. Text byl převzat z kapitoly Čtenářská gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 18.5.2011 11:51, zhlédnuto 6921×

Čtenářská gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 2

Článek přináší druhou komentovanou úlohu z kapitoly Čtenářská gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 18.5.2011 11:45, zhlédnuto 7002×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 18

Tento článek je čtvrtým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 17.5.2011 12:39, zhlédnuto 2769×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 17

Tento článek je třetím komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 16.5.2011 16:50, zhlédnuto 2841×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 16

Tento článek je druhým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 13.5.2011 13:17, zhlédnuto 2496×

51 — 60 z celkem 168
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…