RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 168

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 33

Tento článek je devátým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 26.5.2011 13:19, zhlédnuto 2581×

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 32

Tento článek je osmým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 25.5.2011 9:48, zhlédnuto 2889×

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 31

Tento článek je sedmým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 20.5.2011 14:52, zhlédnuto 2488×

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 30

Tento článek je šestým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 19.5.2011 12:48, zhlédnuto 3217×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 19

Tento článek je pátým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 18.5.2011 13:28, zhlédnuto 2714×

Čtenářská gramotnost – anotované odkazy

Článek obsahuje anotované informační zdroje k tématu čtenářské gramotnosti. Text byl převzat z kapitoly Čtenářská gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický…

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 18.5.2011 11:51, zhlédnuto 6712×

Čtenářská gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 2

Článek přináší druhou komentovanou úlohu z kapitoly Čtenářská gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 18.5.2011 11:45, zhlédnuto 6753×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 18

Tento článek je čtvrtým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 17.5.2011 12:39, zhlédnuto 2615×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 17

Tento článek je třetím komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 16.5.2011 16:50, zhlédnuto 2708×

Komentář k úloze „PRÁCE“ – otázka 16

Tento článek je druhým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15…

Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze, publikováno 13.5.2011 13:17, zhlédnuto 2365×

51 — 60 z celkem 168
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
26.3.2020 12:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Pomoc při organizaci zápisů do 1. ročníků ZŠ (nebo zápisů do MŠ).
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
26.3.2020 16:55
Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 12:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Už více než 10 let vyvíjíme metody výuky moderních dějin založené na digitálních…