- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
On va avoir un petit
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy - subjunktiv přítomný, podmínkové souvětí, souslednost časovou. Žák přečte text z knihy Bernarda Clavela a následně si může ověřit své znalosti v…
Un professeur amoureux
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy - slovesné časy a způsoby, osobní zájmena. Žák přečte text a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Skloňování podstatných jmen
Pracovní list určený k procvičování skloňování podstatných jmen, k procvičování slabého skloňování podstatných jmen, 2. pádu podstatných jmen.
Věty účelové
Pracovní list určený k procvičování tvoření a použití účelových vět.
La cité et la rive gauche
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy - vztažná zájmena qui, que, ce qui, ce que a slovesné tvary. Žák přečte text (autor vypráví o svém návratu do Paříže a líčí atmosféru Paříže) a…
Oblečení – pexeso, pracovní list
Pexeso slouží k procvičování a upevňování slovní zásoby k tématu oblečení. Pracovní list procvičuje slovní zásobu, přídavná jména a skloňování přídavných jmen.
Dans le désert du Sahara
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy. Žák přečte text z Malého prince (A. de Saint-Exupéry) a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Quel temps fait-il?
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy. Žák přečte text a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Sebehodnocení a referenční úrovně ve výuce cizích jazyků
Článek se věnuje výstupům ESF projektu Evropské jazykové portfolio v praxi CZ.1.07/1.1.00/08.0014 a výstupům projektu Cizí jazyky interaktivně v podmínkách Společného evropského referenčního rámce pro jazyky…
Est-ce le mien, ce portrait?
Student si pomocí pracovního listu zopakuje přivlastňovací zájmena samostatná a nesamostatná. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|