- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Mondo
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy - slovesné časy a způsoby, sans que + subjunktiv, tvoření příslovcí. Žák přečte text Mondo z knihy J.-M. G. Le Clézia a následně si může ověřit své…
On va avoir un petit
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy - subjunktiv přítomný, podmínkové souvětí, souslednost časovou. Žák přečte text z knihy Bernarda Clavela a následně si může ověřit své znalosti v…
Un professeur amoureux
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy - slovesné časy a způsoby, osobní zájmena. Žák přečte text a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Skloňování podstatných jmen
Pracovní list určený k procvičování skloňování podstatných jmen, k procvičování slabého skloňování podstatných jmen, 2. pádu podstatných jmen.
Věty účelové
Pracovní list určený k procvičování tvoření a použití účelových vět.
La cité et la rive gauche
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy - vztažná zájmena qui, que, ce qui, ce que a slovesné tvary. Žák přečte text (autor vypráví o svém návratu do Paříže a líčí atmosféru Paříže) a…
Oblečení – pexeso, pracovní list
Pexeso slouží k procvičování a upevňování slovní zásoby k tématu oblečení. Pracovní list procvičuje slovní zásobu, přídavná jména a skloňování přídavných jmen.
Dans le désert du Sahara
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy. Žák přečte text z Malého prince (A. de Saint-Exupéry) a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Quel temps fait-il?
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy. Žák přečte text a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Sebehodnocení a referenční úrovně ve výuce cizích jazyků
Článek se věnuje výstupům ESF projektu Evropské jazykové portfolio v praxi CZ.1.07/1.1.00/08.0014 a výstupům projektu Cizí jazyky interaktivně v podmínkách Společného evropského referenčního rámce pro jazyky…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
21.4.2021 11:21
Dobrý den, v pravidlech pro DUM na rvp jsem se dočetla, že není možno vkládat formát pptx.…
|
22.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Rozpohybovat potřebuje situace i žáci. Pohled na „tělák“ našeho stálého autora Adama…
|
22.4.2021 22:38
Díky za článek :) Asi jsem ještě nenašla žádný, který by byl tak kvalitně zpracovaný.…
|
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
|
|
21.4.2021 11:20
Ahoj příteli! Chystám se spustit online kurz, ale jen těžko hledám ty nejlepší…
|
19.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
|
22.4.2021 10:34
Je hezké, že popisujete vhodné aplikace. Chtělo by to ale spíše mluvit o metodice. Ta je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
21.4.2021 9:03
Zdravíme, co se týče modulu DUM, formát pptx samozřejmě vkládat lze, s odůvodněným…
|
15.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
|
22.4.2021 9:54
Po 4 letech zpět k projektu. Neuralink předvedl pokrok na opici, která bravůrně hraje Pong…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|