- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Si on allait voir une exposition?
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje voix passive. Žák přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Un mauvais éleve
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje zájmenné předměty. Žák přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Je vais avoir une chambre a moi
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje future proche. Žák přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Les danseurs veulent danser
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy. Žák přečte text a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Maigret et les vieillards
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy. Žák přečte text a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Suivez le guide – Stupňování přídavných jmen
Student si pomocí pracovního listu zopakuje stupňování přídavných jmen. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Madame Roche fait ses courses – Dělivý člen
Student si pomocí pracovního listu zopakuje dělivý člen. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Bingo – přídavná jména
Bingo – přídavná jména. Slouží k procvičení a prohloubení slovní zásoby z okruhu přídavných jmen. Žáci slyší přídavná jména a jejich úkolem je zaškrtnout přídavná jména opačného významu. Každý žák obdrží…
De notre temps – Imparfait
Student si pomocí pracovního listu zopakuje imparfait. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Un accident – Verbes pronominaux
Student si pomocí pracovního listu zopakuje verbes pronominaux. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
6.12.2019 18:34
Vanesa
Zdravím, chtěla bych se zeptat kam mám jít po základní škole, když bych v budoucnu…
|
6.12.2019 12:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Spoustu zajímavých nápadů týkajících se digitálních technologií lze načerpat na…
|
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
|
7.12.2019 8:50
Skupina Čtenářská gramotnost
Akce se konala 3. prosince 2019 v Olomouci na hejčínském gymnáziu. Stránka ukazuje…
|
|
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
|
5.12.2019 13:28
v blogu Referát Metodického portálu
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
|
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
|
5.12.2019 12:06
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za setkáním společenství praxe 1. stupně, které se konalo 27. 11. 2019 v ZŠ…
|
|
4.12.2019 19:40
fórum Online setkávání
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
|
5.12.2019 13:22
v blogu Referát Metodického portálu
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
|
28.11.2019 18:45
Pěkný článek. Pokud má ale splnit svůj účel, pak by měl nabízet víc. Napsat vzávěru…
|
4.12.2019 10:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 4. 12. 2019. Metodický portál RVP.CZ využívá…
|
|