- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Paris
Student si pomocí pracovního listu zopakuje conditionnel présent. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Přídavná jména, stupňování přídavných jmen
Pracovní list slouží k procvičování slovní zásoby přídavných jmen a jejich stupňování.
Comment avez-vous passé votre week-end?
Student si pomocí pracovního listu zopakuje passé composé s etre a shodu příčestí minulého. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Si on allait voir une exposition?
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje voix passive. Žák přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Un mauvais éleve
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje zájmenné předměty. Žák přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Je vais avoir une chambre a moi
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje future proche. Žák přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Les danseurs veulent danser
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy. Žák přečte text a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Maigret et les vieillards
Žák si pomocí pracovního listu zopakuje různé gramatické jevy. Žák přečte text a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Suivez le guide – Stupňování přídavných jmen
Student si pomocí pracovního listu zopakuje stupňování přídavných jmen. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Madame Roche fait ses courses – Dělivý člen
Student si pomocí pracovního listu zopakuje dělivý člen. Student přečte text, vyhledá gramatický jev a následně si může ověřit své znalosti v pracovním listu.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|