RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 181

Lineární funkce s absolutní hodnotou

Graf lineární funkce s absolutní hodnotou tvaru y = |x|+b, y = |x + b|. Pro jednoduchost zvolen koeficient a = 1. Na příkladech lze vysvětlit pojem „nulový bod" a ukázat, jak se mění graf v závislosti na koeficientu b.…

Mgr. Jitka Ungermannová, publikováno 9.7.2009 10:22, zhlédnuto 9236×, hodnocení: Hodnocení: 3

Analytická geometrie kuželoseček

Materiál vhodný nejen k výkladu, ale i k samostatné práci žáků, kteří sami zjistí, jak si novou látku osvojili.

Jan Verner, publikováno 10.6.2009 11:56, zhlédnuto 3441×, hodnocení: Hodnocení: 2

Matematický kufr

Tato hra procvičuje a upevňuje schopnosti vyjadřovat matematické pojmy vlastními slovy.

Kateřina Crháková, publikováno 8.6.2009 9:14, zhlédnuto 5273×, hodnocení: Hodnocení: 3

Řešení problému se čtvercem

Tři různá řešení jedné geometrické úlohy. Každé řešení od žáků vyžaduje jiný stupeň matematických dovedností.

Eva Zelendová, publikováno 27.5.2009 11:42, zhlédnuto 5793×

Obecná rovnice přímky

Pracovní list, ve kterém žáci doplňují do textu vynechané údaje (pojmy, čísla). Text je dovede až k vyřešení úloh na procvičení obecné rovnice přímky.

Mgr. Václav Zemek, publikováno 21.5.2009 13:49, zhlédnuto 2973×, hodnocení: Hodnocení: 2

Nadaní žáci na gymnáziu a matematika 6. část

Spojitost mezi náměty k výuce matematiky, které byly zveřejněny před mnoha lety, s pojetím vzdělávání v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia.

Emil Calda, publikováno 11.5.2009 14:55, zhlédnuto 3766×

Využití geometrických zobrazení v konstrukcích

Pět analogických úloh na využití shodných zobrazení a stejnolehlosti přispívá k pochopení společného principu jejich řešení. Prezentace je doplněna pracovními listy.

Mgr. Václav Zemek, publikováno 5.4.2009 18:34, zhlédnuto 3545×, hodnocení: Hodnocení: 3

Definiční obor funkce

Prezentace s výkladem, prezentace s procvičením a pracovní list, do kterého žáci sami zakreslují graf funkce.

Mgr. Jitka Ungermannová, publikováno 10.2.2009 9:36, zhlédnuto 8894×, hodnocení: Hodnocení: 2

ICT v matematice

Smyslem tohoto příkladu dobré praxe je ukázat integraci části vzdělávacího obsahu oboru Informatika a ICT do předmětu Matematika.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 11831×

Nástroje hodnocení klíčových kompetencí využívaných v matematice, geografii a v českém jazyce a literatuře

Příklad představuje některé nástroje, které učitelé využívají k hodnocení pokroku jednotlivých žáků v rozvoji klíčových kompetencí.

VÚP Praha, publikováno 10.9.2008 0:00, zhlédnuto 11100×

131 — 140 z celkem 181


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
31.3.2020 13:04
Largest Career Counselling Company- Largest Career Counselling Company
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
31.3.2020 10:36
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. zkoušela jsem ZOOM a je výborný, poněvadž se dá docela…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.