RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 181

Tečna elipsy – konstrukční úlohy

Prezentace na téma tečna elipsy. Student se v materiálu zabývá řešením konstrukčních úloh. Každá úloha vyžaduje společný rozbor doprovázený náčrtkem.

Mgr. Marie Honzlová, publikováno 10.12.2013 8:55, zhlédnuto 1829×, hodnocení: Hodnocení: 3

Spojitost funkce

Úvod do základu infinitezimálního počtu – spojitost funkce pro oktávu gymnázia. Výkladové prezentace s využitím VBA (nutno povolit makra) využitelné pro výuku s interaktivní tabulí, vhodné pro domácí přípravu.

Mgr. Ivana Mastíková, publikováno 24.10.2013 8:53, zhlédnuto 1763×, hodnocení: Hodnocení: 3

Elementární funkce

Úvod do základu infinitezimálního počtu – elementární funkce pro oktávu gymnázia. Výkladové prezentace s využitím VBA (nutno povolit makra) využitelné pro výuku s interaktivní tabulí, vhodné pro domácí přípravu.

Mgr. Ivana Mastíková, publikováno 22.10.2013 8:29, zhlédnuto 2912×, hodnocení: Hodnocení: 3

Vlastnosti funkcí

Úvod do základu infinitezimálního počtu - základní vlastnosti funkcí pro oktávu gymnázia. Výkladové prezentace s využitím VBA (nutno povolit makra) využitelné pro výuku s interaktivní tabulí, vhodné pro domácí…

Mgr. Ivana Mastíková, publikováno 21.10.2013 9:06, zhlédnuto 3097×, hodnocení: Hodnocení: 3

Hyperbola jako obraz kružnice v kolineaci

Úkolem materiálu je sestrojit hyperbolu jako obraz kružnice v kolineaci. Před použitím tohoto materiálu je nutné aby: byla s žáky procvičena perspektivní kolineace, žák chápal pojmy úběžník a úběžnice, žák uměl…

Mgr. Marie Honzlová, publikováno 2.10.2013 8:53, zhlédnuto 1207×, hodnocení: Hodnocení: 3

Elipsa jako obraz kružnice v kolineaci

Úkolem materiálu je sestrojit elipsu jako obraz kružnice v kolineaci. Před použitím tohoto materiálu je nutné aby: byla s žáky procvičena perspektivní kolineace, žák chápal pojmy úběžník a úběžnice, žák uměl…

Mgr. Marie Honzlová, publikováno 26.9.2013 10:31, zhlédnuto 1239×, hodnocení: Hodnocení: 2

Hyperbola – analytické vyjádření

Úkolem materiálu je pomoci učiteli při výkladu – odvození vyjádření hyperboly pomocí rovnice. Doporučení: žáci samostatně provádějí odvození rovnice hyperboly z její charakteristické vlastnosti, materiál použijeme…

Mgr. Marie Honzlová, publikováno 12.9.2013 12:35, zhlédnuto 1550×, hodnocení: Hodnocení: 3

Elipsa – analytické vyjádření

Úkolem materiálu je pomoci učiteli při výkladu – odvození vyjádření elipsy pomocí rovnice. Doporučení: žáci samostatně provádějí odvození rovnice elipsy z její charakteristické vlastnosti, materiál použijeme jako…

Mgr. Marie Honzlová, publikováno 11.9.2013 9:15, zhlédnuto 1687×, hodnocení: Hodnocení: 3

Eliptický řez kuželové plochy

Úkolem materiálu je představit žákům využití poznatků o elipse a zejména o elipse jako obrazu kružnice v kolineaci při konstrukci řezu kužele. Použití materiálu vyžaduje dobrou znalost učiva a konstrukcí, které se…

Mgr. Marie Honzlová, publikováno 10.9.2013 9:05, zhlédnuto 911×, hodnocení: Hodnocení: 3

Kružnice a přímka

Úkolem materiálu je analyticky řešit problém vzájemné polohy přímky a kružnice. Hlavní pozornost je věnována rovnici tečny kružnice.

Mgr. Marie Honzlová, publikováno 10.9.2013 8:58, zhlédnuto 1508×, hodnocení: Hodnocení: 2

11 — 20 z celkem 181
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
31.3.2020 18:57
ne, ředitel toto určovat nemůže, viz. zákon o pedag. prac. zákon o pedagogických…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
31.3.2020 20:34
Dobrý den, pane Marku, děkuji za komentář i upozornění na rozdílnost činností.…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.