- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Terorismus ve 2. pol. 20. století
Prezentace uvádí přehled teroristických útoků ve druhé polovině 20. století. Studenty vybízí k zamyšlení a diskuzi o tom, zda terorismus může být cestou k uskutečnění politických cílů.
Výběr některých uměleckých počinů v Čechách ve druhé půli 20. století
Prezentace žákům nabízí přehled několika uměleckých skupin, směrů, projektů. Žáci by si měli uvědomit, že i v době dogmatu soc. realismu dokázali mnozí umělci tvořit svobodně a nezávisle.
Historie a vývoj Evropské unie - 2. část
Cílem předloženého seriálu článků je seznámit čtenáře stručně s historií a vývojem Evropské unie. V druhém příspěvku je popsán evropský integrační proces do roku 1992.
Globalizace
Při práci s prezentací se studenti zamyslí nad příčinami a důsledky globalizace. Ve skupinkách se pokusí navrhnout možná řešení některých globálních problémů.
Umění romantismu a realismu v Čechách. Historizující slohy
Materiál je určen pro výklad umění romantismu a realismu v Čechách na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace nabízí rozšiřující učivo k danému tématu.
Národní divadlo, jeho založení a výzdoba
Materiál je určen pro výklad o založení a umělecké výzdobě Národního divadla na vyšším stupni gymnázia.
Umění klasicismu a empíru v Čechách
Materiál je určen pro výklad umění klasicismu v Čechách na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace obsahuje rozšiřující učivo k danému tématu.
Barokní architektura v Čechách
Materiál je určen pro výklad barokní architektury v Čechách na vyšším stupni gymnázia. Část prezentace nabízí rozšiřující materiál k tématu.
Pomníky moderní doby
Žáci diskutují nad fotografiemi památníků. Učitel jim dopředu nemusí uvést žádné informace, vše podstatné by jim měly evokovat samotné památníky.
Dějiny státu Izrael
Žáci se prostřednictvím množství dokumentů (fotografií, textů, map) seznámí s vývojem státu Izrael. Závěrečné otázky i pracovní list by měly směřovat k diskuzi o zázračných vítězstvích, o roli velmocí a celkovém…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
8.3.2021 12:22
v blogu Občasné nápady
Popudem k napsání tohoto článku byl asi spíše nechtěně tento pěkný příspěvek…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
8.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jste učitelka mateřské školy? Zajímá vás, jak rozvíjet digitální gramotnost u dětí…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
7.3.2021 9:37
v blogu Vzdělavatel
Text se zaměřuje na škrt jednoho očekávaného výstupu v RVP ZV v rámci „malé“ revize.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|