RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 619

Rozpracování jednotlivých tematických celků vzdělávacího oboru Dějepis v RVP GV

Příspěvek se vyjadřuje k pojetí a prioritám jednotlivých tematických celků vzdělávacího oboru Dějepis v RVP GV.

Mgr. Jan Boněk, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 6088×

Pojetí vzdělávacího oboru Občanský a společenskovědní základ v RVP GV

Cíle a priority vzdělávacího boru, jeho zařazení v RVP GV a také možnosti propojení s dalšími vzdělávacími obory a průřezovými tématy při jeho koncipování.

Viola Horská, publikováno 9.6.2006 0:00, zhlédnuto 8486×

Čísla jako fascinující symboly

Článek o významu čísel v lidské historii, mýtech a náboženstvích, ale i numerologii, jejích východiscích a (ne)věrohodnosti.

Věra Nosková, publikováno 29.5.2006 0:00, zhlédnuto 14638×

Informace o publikacích Asociace učitelů dějepisu ČR

Krátká informace o sborníku, který má za úkol pomoci učitelům 6. - 7. tříd a příslušných ročníků víceletých gymnázií s tvorbou ŠVP pro předmět Dějepis. Dále jsou zde uvedeny další vhodné publikace pro tvorbu ŠVP.

ASUD, publikováno 24.5.2006 0:00, zhlédnuto 6902×

Učení s dokumenty - A. G. Bell - patent telefonu a T. A. Edison - patent elektrické lampy

Praktický příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých se žáci učí pracovat s historickým dokumentem; poznávají postup historika při zkoumání historických dokumentů, učí se klást otázky, na které si pak…

Jan Boněk, publikováno 6.2.2006 0:00, zhlédnuto 14060×

Učení s dokumenty - Ostnatý drát

Příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých se žáci učí pracovat s historickým dokumentem, seznamují se s postupem historika, který tyto dokumenty zkoumá. Učí se klást otázky, na které si pak na základě své…

Jan Boněk, publikováno 3.1.2006 0:00, zhlédnuto 15724×

Jak číst historický dokument

Příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých se žáci učí pracovat s historickým dokumentem, prakticky poznávají postup historika, který dokumenty zkoumá. Učí se klást otázky, na které si pak prostřednictvím práce…

Jan Boněk, publikováno 12.12.2005 0:00, zhlédnuto 9636×

Rada Evropy a moderní výuka dějepisu

V úvodu příspěvku se autor věnuje přístupu Rady Evropy k výuce dějepisu. Prostřednictvím nového pojetí osnov pro výuku dějepisu by mělo dojít k posílení vzájemného porozumění a důvěry mezi národy. Důraz by měl být…

Jan Boněk, publikováno 5.8.2005 0:00, zhlédnuto 8198×

Pojetí oboru Dějepis v RVP ZV

Pojetí dějepisu v RVP ZV a obecná doporučení k jednotlivým tematickým částem.

Dagmar Hudecová, publikováno 29.7.2004 0:00, zhlédnuto 9175×

611 — 619 z celkem 619


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
23.10.2020 14:33
Setkání se bude věnovat zkušenostem učitelů se vzdálenou výukou. Seznámíme se s tím,…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 17:28
Martin
Ahoj, jdu na s.š zemědělskou a nevím se rozhodnout mezi oborem přírodovědné lyceum nebo…
22.10.2020 8:30
Jak moc jsou aktivní učitelé na sociálních sítích? Je mezioborová spolupráce možná? To…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.10.2020 8:57
Škola Online- nedoporučuji Pomalá Na telefonu nepoužitelná Nesrozumitelný interface
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…