RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 619

Rozpracování jednotlivých tematických celků vzdělávacího oboru Dějepis v RVP GV

Příspěvek se vyjadřuje k pojetí a prioritám jednotlivých tematických celků vzdělávacího oboru Dějepis v RVP GV.

Mgr. Jan Boněk, publikováno 20.6.2006 0:00, zhlédnuto 6034×

Pojetí vzdělávacího oboru Občanský a společenskovědní základ v RVP GV

Cíle a priority vzdělávacího boru, jeho zařazení v RVP GV a také možnosti propojení s dalšími vzdělávacími obory a průřezovými tématy při jeho koncipování.

Viola Horská, publikováno 9.6.2006 0:00, zhlédnuto 8441×

Čísla jako fascinující symboly

Článek o významu čísel v lidské historii, mýtech a náboženstvích, ale i numerologii, jejích východiscích a (ne)věrohodnosti.

Věra Nosková, publikováno 29.5.2006 0:00, zhlédnuto 14556×

Informace o publikacích Asociace učitelů dějepisu ČR

Krátká informace o sborníku, který má za úkol pomoci učitelům 6. - 7. tříd a příslušných ročníků víceletých gymnázií s tvorbou ŠVP pro předmět Dějepis. Dále jsou zde uvedeny další vhodné publikace pro tvorbu ŠVP.

ASUD, publikováno 24.5.2006 0:00, zhlédnuto 6887×

Učení s dokumenty - A. G. Bell - patent telefonu a T. A. Edison - patent elektrické lampy

Praktický příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých se žáci učí pracovat s historickým dokumentem; poznávají postup historika při zkoumání historických dokumentů, učí se klást otázky, na které si pak…

Jan Boněk, publikováno 6.2.2006 0:00, zhlédnuto 13989×

Učení s dokumenty - Ostnatý drát

Příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých se žáci učí pracovat s historickým dokumentem, seznamují se s postupem historika, který tyto dokumenty zkoumá. Učí se klást otázky, na které si pak na základě své…

Jan Boněk, publikováno 3.1.2006 0:00, zhlédnuto 15655×

Jak číst historický dokument

Příspěvek je zaměřen na popis aktivit, při kterých se žáci učí pracovat s historickým dokumentem, prakticky poznávají postup historika, který dokumenty zkoumá. Učí se klást otázky, na které si pak prostřednictvím práce…

Jan Boněk, publikováno 12.12.2005 0:00, zhlédnuto 9569×

Rada Evropy a moderní výuka dějepisu

V úvodu příspěvku se autor věnuje přístupu Rady Evropy k výuce dějepisu. Prostřednictvím nového pojetí osnov pro výuku dějepisu by mělo dojít k posílení vzájemného porozumění a důvěry mezi národy. Důraz by měl být…

Jan Boněk, publikováno 5.8.2005 0:00, zhlédnuto 8163×

Pojetí oboru Dějepis v RVP ZV

Pojetí dějepisu v RVP ZV a obecná doporučení k jednotlivým tematickým částem.

Dagmar Hudecová, publikováno 29.7.2004 0:00, zhlédnuto 9126×

611 — 619 z celkem 619


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
25.9.2020 12:17
Zveme Vás na 7. minikonferenci odborného panelu digitální gramotnosti s podtitulem…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
23.9.2020 18:34
Pravděpodobně takovým způsobem by reagoval robůtek TIO, pokud by nahlédl do příběhů o…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
22.9.2020 11:29
zúza
Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak to chodí u vás na škole. My poslední dva roky máme…
21.9.2020 18:03
Vyhoření se v naší společnosti stává stále častějším jevem. Je možné tomuto stavu…
23.9.2020 14:49
No, asi dobré. Já s informacemi v článku i celkem dokážu souhlasit. Na naší škole…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…