- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vývoj USA po r. 1945
Žákům jsou představeny základní okamžiky vnitřní a zahraniční politiky USA ve druhé polovině 20. století. Pracovní list se blíže zabývá např. několika mýty spjatými s tímto obdobím.
Italská renesanční architektura
Materiál je určen pro výklad renesanční architektury v Itálii na vyšším stupni gymnázia. Větší část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tématu.
Barokní malířství
Materiál je určen pro výklad barokního malířství na vyšším stupni gymnázia. Větší část prezentace nabízí rozšiřující učivo k tématu.
Rozšiřování Evropské unie
Tato oblast obsahuje vzdělávací cíle zaměřené na představení procesu a možnosti rozšiřování EU.
Sociální aspekty Evropské unie
Vzdělávací cíle z této oblasti se zaměřují na to, aby studenti byli schopni identifikovat EU nejen jako hospodářský projekt, ale i jako projekt, který usiluje o boj proti sociálnímu vyloučení a diskriminaci, podporu…
Vývoj Francie po r. 1945
Prezentace žáky stručně seznamuje s vývojem Francie ve druhé půli 20. století. Upozorňuje na souvislosti s procesem dekolonizace.
Ekonomické aspekty EU
V tomto výukovém modulu se studenti dozvídají o základních ekonomických aspektech fungování EU.
Románské malířství a sochařství
Materiál je určen pro výklad románského malířství a sochařství na vyšším stupni gymnázia.
Konflikty v Latinské Americe
Z předkládané prezentace by pro žáky měly vyplynout shodné vývojové znaky většiny latinskoamerických států druhé půle 20. století. Přiložený pracovní list by pak měl vést zejména k diskuzi a konfrontaci.
Institucionální rámec fungování Evropské unie
Tato oblast obsahuje vzdělávací cíle zaměřené na představení institucionálního fungovaní EU včetně vztahu stát – EU.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|