- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Muzea ve vývoji společnosti a národní kultury – volitelný kurz muzeologie na gymnáziu
Žáci prostřednictvím systematického a souvislého výkladu o muzeích získají hlubší a intenzivnější vztah k české národní kultuře, nazírané však v evropském (celosvětovém) kontextu.
Návrh alternativní verze vzdělávacího oboru Dějepis v RVP pro čtyřleté gymnázium a vyšší stupeň víceletého gymnázia (didaktická inovace dějepisného kurikula)
Příspěvek, předkládaný k širší odborné diskusi, představuje inovovanou verzi vzdělávacího oboru Dějepis v RVP pro čtyřleté gymnázium a vyšší stupeň víceletého gymnázia, který svým charakterem naplňuje jeden ze…
Čtyřlístek manželského štěstí
Příspěvek přináší soubor námětů a aktivit, vedoucích k zamyšlení a hledání příčin trvalého partnerského, manželského soužití. Na tyto příčiny pohlíží z různých hledisek, z hlediska osobnosti, prostředí,…
Definování pojmu diskriminace
Aktivita pomáhá definovat, objasnit a představit si role oběti, násilníka a nezúčastněného diváka a pomáhá nám pochopit, že čas od času každý z nás vystupuje ve všech těchto rolích.
Perzekuce Židů v Protektorátu Čechy a Morava
Žáci hledají odpovědi na otázky spojené s perzekucí Židů v Protektorátu Čechy a Morava, zamýšlí se nad širšími souvislostmi a projevy rasové nesnášenlivosti v současnosti.
Projekt „Neztratit víru v člověka… Protektorát očima židovských dětí“
Příspěvek informuje o obsahu projektu „Neztratit víru v člověka… Protektorát očima židovských dětí“ a současně o poslání a nabídce aktivit Vzdělávacího a kulturního centra Židovského muzea v Praze.
Projekt Zmizelí sousedé
Příspěvek přináší náměty k projektu Zmizelí sousedé, který je vzdělávacím projektem určeným žákům českých základních a středních škol.
Modernizace společnosti
Pracovní list na téma modernizace ekonomiky. Doporučuji použít jako doplněk výukové prezentace Nová doba a ekonomika. Vhodné jako samostatná práce s následnou diskusí.
Co se může stát ve škole
Lekce umožňuje žákům zamyslet se nad porušováním lidských práv v našem každodenním životě. Dále jim bude nabídnuta možnost podílet se na řešení situací tak, aby k porušování lidských práv nedocházelo, díky…
Přehled dějin - Starověký Řím
Tabulka slouží jako jednoduchá pomůcka pro žáky i pro učitele. Žákům poskytuje orientaci v dějinách Říma, mohou si hlídat „důležité informace" ve výkladu učitele a při opakování mají jistotu, že na nic…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.2.2021 21:54
Emma
fórum Ostatní témata
Nechali jste si někdy zpracovat podklad pro svoji školní práci od firem, které se na toto…
|
25.2.2021 14:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Přihlaste se na první čtyři společenství praxe. Přihlašovací formulář najdete na…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
25.2.2021 9:48
Ivule
fórum Akce
My jsme také začali pomalinku najíždět na takové to školné a děláme ho zdarma, protože…
|
25.2.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Aktivita Adama Cvika „Imaginární elektronická tužka“ vám napomůže k rozvíjení…
|
12.2.2021 15:56
Webový server zdarma i placený pro Mac: https://www.mamp.i nf o/ Pro výuku a prezentaci…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|
24.2.2021 16:44
xhusf001
fórum KLUB
Dobrý den, právě se zabývám bakalářskou prací na téma Reklama. V praktické části se…
|
24.2.2021 12:34
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Téměř každý materiál na Metodickém portálu je možné hodnotit a komentovat. Zakládáme…
|
11.2.2021 15:52
Bořivoji, mockrát Vám děkuji za pozitivní zpětnou vazbu! Já stále vidím nedostatky a…
|
15.2.2021 15:41
Skupina PPUČ
Přinášíme Vám poslední ohlédnutí za podzimním společenstvím praxe 2020. Jako všechny…
|
|